Idd en nu weet je wel wie het is? Zou ik dat briefje pakken, retour afz erop schrijven en bij haar in de bus doen!
Gewoon doen alsof je geen briefje hebt ontvangen. Er staat helemaal niets in waar jij wat aan hebt. Je kids zijn normaal nooit buiten zo vroeg en de rest klopt ook niet. Dus verscheuren en in de prullenbak en geen minuut meer druk om maken. Zonde van je tijd en energie.
wij noemen onze buurman, de buurman van de briefjes.. we krijgen geregeld briefjes in de brievenbus met van alles wat hem stoort, dat gaat over echt belachelijke dingen,(niet over de kinderen) en als je bij hem aanbelt om verhaal te halen doet hij niet open maar staat dan boven bij zijn gordijn te gluren. tsjah sorry buurman maar met dat soort briefjes kan ik niks hoor
Ik heb een vermoeden. Er is een iemand bij die zei dat ze de brief niet geschreven had maar wel de bewoordingen gebruikte die in de brief beschreven stonden! Ik woon in mijn geboortedorp en daar is het ons kent ons. Op haar na zijn het allemaal dorpelingen die ik ken, maar ach het is en blijft een vermoeden. Heb een vriend gesproken die agent is en gevraagd wat ik nu met dit soort flauwekul moest, hij zegt zolang ze het niet gaat rondroepen in de buurt dan kun je er niks mee. Vervolgens begon ie te lachen en zei hij maar ik denk dat je hetgeen wat je kon doen gedaan hebt aangezien je alle deuren langs bent gegaan en daarmee toch wel een je punt hebt gemaakt.
Dat is nogal een grove beschuldiging zeg! En ik snap dat je rekening kunt houden met je buren, maar als het dan voor een keertje niet lukt en je gaat dan klagen, sorry hoor, maar ga dan lekker in een hutje op de hei wonen. Belachelijk dit.. en dan nog zo kinderachtig zijn om het niet in je gezicht te zeggen of gewoon toe te geven dat hij/zij het heeft gedaan :S
En inderdaad, morgen mag mijn meisje, zodra ze haar boterhammetje op heeft lekker buiten spelen, onder het mom van als we dan toch al beschuldigingen hebben maakt het niks meer uit dus dat word rond de klok van acht uur een feestje in de achtertuin!!
Pff 8 uur pas? Klokslag 7 uur staat er iemand naast m'n bed voor ontbijt Maar goed,.. Ik zou de eer aan mezelf houden... (En rekening houden met al die buren die niet geklaagd hebben..)
Niks van aan trekken. Lekker kinderachtig zo'n buur. Wij hebben ook van zo'n idoote buren. Buurvrouw zit 24 uur per dag thuis, rolluiken dicht totdat haar kinderen of man thuis komt. Zij stoort zich gigantisch aan leefgeluiden. Die komen al klagen als je met een stoel schuift. Huilende kinderen is al helemaal not done. Buurvrouw heeft psychiatrische stoornissen! Maar hun mogen wel van die rare acties zoals om 23 uur boren, ' s nachts sneeuw ruimen. Flink gezeiks mee gehad. Wij trekken ons er niks meer van aan en laten ze zelfs helemaal links liggen. Vanmiddag huilde de jongste buiten. Hoorde ik haar roepen op haar kinderen: maak die deur dicht. Ze zijn zelfs zo kinderachtig dat als 1 van de kids een slechte dag heeft, wat meer huilde, dat ze ' s avonds de muziek hard / zacht / hard zetten. Gewoon je ding doen en vooral niet druk om maken! Zonde energie!
Het is nog niet eens een aangrenzende buur maar een achterbuur. De aangrenzende buren vinden haar geweldig en zijn zelf altijd vroeg wakker dus die staan lekker tegen haar te kletsen als ze buiten is. Maar ach dat ze haar eigen leven gaat leiden.... Enuh Saskia78 de kleine is meestal niet voor half acht wakker dus eerder gaat niet lukken
Lekker kinderachtig. Voor de rest zou ik het negeren, maar ook niet je kindje als statement om 8 uur morgenochtend buiten laten spelen. Dit komt in hun ogen dan alleen maar over als dat ze gelijk hebben. Jij weet beter, en degene die het briefje gestuurd heeft, heeft net eens het lef om zich kenbaar te maken, gewoon lekker van je af laten glijden en negeren.
Nou gister was de kleine pas om acht uur wakker dus pas tegen negen buiten. Toen ze zag dat ik het badje opzetten begon ze heel enthousiast te 'gillen' en toen werd er heel demonstratief een raam dicht gedaan, vergezeld met een aantal erg boze blikken. Ben er dus wel achter dat niet onze kleine of wij maar toch echt zij zelf een probleem heeft. Een hutje op de hei zou voor haar denk ik de enigst oplossing zijn!!
Niet aantrekken meid, sommige mensen vinden het nu eenmaal "leuk" en hebben niets anders te doen. En als ze eenmaal zien dat je je het aantrekt hebben ze er nog meer plezier in, vooral niet in opboeien dus. Laat het meer energie zijn voor hen dan voor jou
Wat een gezeur. Hehe die ene keer dat t gebeurd en trouwens, zo vroeg is 7.45 niet? Dan is de wereld al in beweging hoor Misschien kun je haar een paar herriestoppers kado doen Hoppa gooi t over je schouder en niet meer achterom kijken.
Ik wil je niet tegen het hoofd stoten, maar was het dan echt maar eenmalig? Ik kan me niet voorstellen dat de buurvrouw/man na 1 incident al een briefje schrijft........JIJ vindt dat je kind weinig lawaai maakt, maar is dit echt zo? Toen wij hutje mutje woonden ergerde ik me groen en geel aan de buurkinderen en ook aan de buren. Ik heb er nooit wat van gezegd omdat ik weet dat kinderen lawaai hebben, maar er is verschil tussen speelgeluid en lawaai.
Ik ben iedereen in onze eigen rij en iedereen in de rij achter ons langs gegaan, heb aan iedereen gevraagd of er teveel herrie van ons vandaan kwam, ik heb van niemand gehoord dat er teveel herrie zou zijn!! Iedereen riep zelfs dat ze vonden dat we ons best doen om nou juist zo min mogelijk herrie te hebben en tja dat ik niet zoveel moeite hoef te doen want kindjes spelen nou eenmaal. Mijn kleine is sinds het mooie weer pas tussen half acht en acht wakker dus ja het was echt de eerste keer aangezien ik haar in de winter niet buiten neer zet.