Hoi, Ik heb paar pakjes marsepijn liggen, allemaal ongeopent, en ging net naar de datums kijken, blijkt dat eentje dus boven datum is; maart 2012, ik wilde weten of ik dat nog kan gebruiken. De overige pakken zijn tot mei/juni. Iemand enig idee of 't schadelijk is om marsepijn dat boven de datum is te gebruiken? Zo ja dan zou ik de andere pakken snel moeten opmaken haha =P Alvast bedankt
Kom je maar op een manier achter . Lekkere taartbakken voor manlief en kijken hoe die reageerd de volgende dag op de marsepijn
Ik maak liever een taart voor een verjaardag, de volgende is pas in juni.. zou ik 't ook op cake kunnen gebruiken ipv cupcakes ofzo?
Ja hoor kan ook, alleen cake ( vind ik ) werkt een beetje ongemakkelijk omdat dat zo snel kruimelt.. En cake is altijd best machtig.. maar je kan het gewoon gebruiken krijg gelijk zin om cake te maken..
Haha sorry =P is wel zo lekker op zijn tijd, met een bakkie thee Maar zal eens kijken in de supermarkt, moet nog boodschappen doen, bedenk dan wel wat ik er mee ga doen haha =P
Je hebt ook van die kant en klare cake lagen die je kunt kopen, zijn wel rond dus weet niet of je een ronde cake wilt maken maar dat scheelt je ook weer bakwerk Ze zijn bij de Jumbo en de AH zeker weten te koop.
Marsepijn met een lange ij zou ik niet gebruiken.. Die met de korte ei wel... Er zit zoveel suiker in dat dat wel langer goed is dan de uiterste verkoopdatum (!) wat op de verpakking staat. Succes ermee!
rondecake? moet meteen aan zoeen tulband denken haha, ik heb ze nog nooit bij de ah gezien, nou moet ik ook zeggen dat ik er nooit op gelet hebt haha, maar idd dat scheeld me een hoop baktijd en troep, misschien maar idd doen Manlief lust alle soorten cake, vooral met dat creme en jam er in zal eens kijken, wel goeie tip thanks! en de andere meiden natuurlijk ook bedankt!
Nee geen tulband idee maar gewoon echt van die ronde lagen, net alsof je een ronde cake in 2en hebt gesneden. Zit verder niets tussen dus dat moet je dan weer wel zelf doen Ze liggen ( hier dan bij de AH ) helemaal onderop bij alle cake mixen enzo ...Volgens mij zitten er bij de AH 3 lagen in 1 pak en bij de Jumbo 2 lagen maar pin me er niet op vast En drie keer raden wat ik zo ga doen .. Jazeker, cake bakken hahhah
hahaha jij zegt het ik dacht het. Je kan marsepein ook gewoon zo opeten hij. Ik pak weleens een stukje draai er een bolletje van en mn dochter vindt het geweldig
haha sorry he =P Maar is toch allemaal lekker op zijn tijd toch @ Kippie, ik kan me niet echt voor me houden wat je bedoeld, ik zal er naar uitkijken waarscheinlijk als ik 't zie zit ik van, ooooohhhjaa haha =P Ik eet eigk geen marsepijnlos, altijd op taart ofzo =P anders heb ik 't idee dat ik dan een hap suiker neem haha met taart heb ik dat idee minder =P hoewel daar ook suiker in zit haha