Dit is onze namenlijst tot nu... Welke namen zijn leuk voor eerste en welke voor tweede? Tips voor andere tweede namen zijn ook welkom. Grote broer heet Elijah Asher Zev Malakai Gabriel Isaac Yishai Oliver Blaze Nicolai Josiah
Isaac! Mooie naam en past ook het best bij E. vind ik! Nog wat ideetjes: Aaron Adam Alexander Amos Andrew Benjamin Caleb Daniel Darius David Eden Ezra Felix Gideon Ira Isaiah James Jared Jason Jeremiah, Jeremy Jesse Joel Jonah, Jonathan Joshua Levi Lucius Luke Matthew Micah Nathan, Nathaniel Noah Raphael Rufus Samuel Silas Solomon Thomas Timothy Tobias
uit jouw rijtje vind ik deze mooi passen bij de naam van grote broer : Asher Malakai Gabriel Isaac Nicolai andere suggesties : Benoni Ismael Joachim Melchior Othniël Ramiël : naam van de Engel van de Hoop Simeon
Nicolai en Gabriel vind ik mooie namen en goed passend bij Elijah. Malakai vindik leuk maar dan geschreven als Malachy.
Je zou één van de andere namen uit je rijtje als tweede naam kunnen gebruiken. bijv. Gabriël Isaac Josiah Oliver Asher Malakai Of zoek je een tweede naam met een bepaalde betekenis ?