Ik had vanochtend iets raars: ik lag nog in bed en kreeg een hele harde buik. Bij mij kun je blijkbaar - want zelfs de verloskundige maakte er al een opmerking over - altijd al heel makkelijk zien en voelen hoe de kleine ligt, maar met een harde buik trekt alles natuurlijk nog veel strakker en kun je echt bijna precies alle contouren van de kleine voelen. Nou ging ik tijdens die harde buik met mn hand lang het rugje/buikje en daar voelde ik nog een soort bobbeltje op liggen... ik voelde er heel duidelijk een hartslagje in, maar slechts een of twee seconden ofzo, want met dat ik eroverheen wreef "glibberde" het onder mn vingers vandaan, en was het verdwenen. Zou het kunnen dat ik de navelstreng heb gevoeld? kan dat uberhaupt? Heeft iemand hier dat wel eens meegemaakt?
Raar!!! Bij mij kon je de contouren van het kindje ook altijd heel goed voelen, maar heb nooit de navelstreng gevoeld....mss kan het best. Zou wel bizar/grappig zijn. Heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
ik denk wel dat dat kan, waarom niet? ik kon op een gegeven moment teentjes tellen bij Ties, dus dan kan ik me een navelstreng ook wel voorstellen.