Hoi hoi Ik heb hier 2 namen en daar moeten 1 naam uit komen Hoop dat jullie me kunnen helpen.... Want mij lukt het namelijk niet En het moet wel een beetje moderne naam zijn! En het liefste geen letters toevoegen...maar als het niet anders kan het er ff bij zeggen Dit zijn de namen (het zijn niet de mooiste namen ) : Edwin en Roelof En leg erbij uit hoe je het gedaan hebt
Wil je een roepnaam of gaat het om een vernoeming voor een tweede naam? In het tweede geval zou ik niet te moeilijk doen om het te veranderen, ik vind het dan belangrijker dat de vernoeming duidelijk is dan dat het een mooie naam is (2e naam gebruik je toch nauwelijks). Als het om een roepnaam gaat: - Edo. Niet echt herkenbaar afgeleid van de namen die je noemt, maar wel een leuke naam en er zit van alletwee wat in (alhoewel... alleen een o van Roelof, misschien wat magertjes... ) - Dolf; niet echt een positieve naam hè?! - Rowin; vind ik persoonlijk geen mooie naam, wel een wat duidelijkere combi van de twee namen. - Ron. Zelfde probleem als Edo... Lastig, lastig...
Dank jullie wel voor het meedenken Jullie zijn al verder gekomen als ik hihiih En ik vind Rowin wel een geinige naam...vanavond ff vragen wat vriedlief ervan vind Hoop dat er nog meer zijn die er wat mee kunnen
Ik ken een Rowin, en het klinkt/roept erg lekker. Niet te ingewikkeld in ieder geval en zeker als tweede naam mooi.