Hoi meiden, Zien jullie hem ook? Het 2e streepje? In het echt is hij echt duidelijk te zien namelijk.... Zo verschrikkelijk spannend.. mijn man en ik zijn alweer bijna 4,5 jaar bezig voor ons eerste wondertje en hebben een hoop tegenslagen moeten verwerken. Waarvan de laatste eind vorig jaar was toen ik een MA kreeg met 11.4wk na de 4e terugplaatsing. Na een jaar stil te hebben moeten staan i.v.m. diverse baarmoeder operaties heb ik dan eindelijk vorige week donderdag een morula-cryo terug gekregen. Ik weet het, ik weet het... heb erg vroeg getest (volgens het ziekenhuis mag t zelfs pas volgende week donderdag) maar kon me echt niet in houden! Volgende week donderdag test ik weer... zooo benieuwd welke kant het op gaat... Maaar graag jullie mening! View attachment 352011 View attachment 352012
Nope... heb cryo terugplaatsingen in kunstmatige cyclus. Gebruikte de pil, decapeptyl, progynova en utrogestan. Dit ivm ik geen enkele kans mag lopen op een 2ling zwangerschap door mijn baarmoeder afwijking.
Ja ik zie m! Knap als je pas donderdag weer zou testen Waarom morgen of zondag niet al? Dan zal het streepje alweer duidelijker zijn!
Nou ik zie hem ook hoor! En dat terwijl je eigenlijk volgende week donderdag pas mocht testen? Dat kan toch haast niet anders dan een knal streep worden? Spannend hoor!