Hihi... wilde net eigenlijk weer een berichtje in gaan tikken, maar ik moet eerst effe ontiegelijk naar de wc ... tot zo....
... Ben ik weer.. Maar verder niet echt ergens last van, geloof ik... Heb vorige week zaterdag positieve ov-test gehad, rond die tijd ook wel geklust, en eigenlijk sindsdien de hele week een trekkerig gevoel in mijn liezen gehad. Af en toe wat krampjes tussendoor in de baarmoeder-streek, maar niets vergeleken met ongi-krampen; dit is nog heilig! Doet ook niet echt pijn, zeurt alleen een beetje. In de nacht van donderdag op vrijdag (6 nachten na mijn positieve test) werd ik 's nachts een keer wakker van een flinke steek in mijn buik, maar dat was met een kwartier weer over. Ow ja, en gistermorgen, terwijl ik rustig zat te lezen, schoot het ineens onder in mijn rug... Tja, en dan nog iets meer dorst dan normaal... Tssssssss... wat ik mezelf dus zooooooooo stellig heb voorgehouden om NIET te doen, doe ik nu dus TOCH; mezelf gek maken, haha Maar goed, ik ga er vooralsnog maar vanuit dat het de spanningen zijn (geweest); mocht Moeder Natuur anders beslissen, dan gaat ze haar gang maar! Qua telling in de cyclus ben ik in elk geval de draad een beetje kwijt... Ik had de banner al aangepast van 28 naar 26 dagen, maar nu heb ik de laatste keer dus op dag 11 een positieve ovu-test gehad!
Ik test zelf nog niet, maar ook ik zit nu met vruchtbaar slijm (dag 12) in een cyclus van gemiddeld 21 dagen. Gezellig. Maken we elkaar toch even gek? Ik vind vast nog wel symptomen die erbij passen. Al weet ik natuurlijk niet of jij misschien wel echt symptomen van een zwangerschap hebt...ik help het je hopen natuurlijk Duim, duim...