Hallo Meiden, Allereerst moet ik zeggen dat dit dus geen serieuze vraag is, want anders denken jullie dat dit een vraag is van een dom blondje. Hahaha. Ik kwam onderstaande link tegen en dit is een leuke flash-animatie waarin uitleg gegeven wordt over hoe je zwanger wordt. Begrijp je engels dan vind je het misschien wel leuk. How to get Pregnant
Nu weten de dames die nog niet zwanger zijn, wat die lamstralen van zaadcellen aan het doen zijn. Ze doen kaartspelletjes bij het zwembad. hahahahahahaha. Ik ben blij dat ik het eindelijk weet. Kan ik mijn vriend erop aanspreken. Hij moet ze maar eens aan het werk zetten. Mijn manneke zegt namelijk steeds dat het mijn schuld is als ik nog niet zwanger ben, want dan heb ik hem geen goede routebeschrijving of TomTom meegegeven. Hihihihi
Hilarisch filmpje! heb hem naar mijn vriend gemaild, die denkt dat je van voorvocht niet zwanger kan raken!
Dat hoop ik wel ja! we willen nog een jaar wachten met kinderen, en steeds als we gaan klussen (noem je dat dan ook zo?) wil hij pas op het moment supreme een condoom pakken! ik heb hem al gewaarschuwd dat het weleens eerder raak kan zijn dan over een jaar op deze manier! maar goed, zo heel erg zou dat ook niet zijn
hij is erg leuk... ga m vanavond meteen aan mijn hubbie laten zien, weet ie ook wat zijn zwemmers te wachten staat. en dat ze bonbons mee moeten nemen moet nu alleen mijn ei nog even aanbellen- hihi
hahaha hij is erg leuk. nu weet ik waarom ik nog niet zwanger ben ,ze zijn aan het kaarten binnen in mij .