Ik wil zo graag op vakantie in het hoogseizoen maar het is zo duuur.. Wie heeft er een tip. Gewoon een leuk vakantieadresje zonder poespas, overijssel of drenthe bijv. Ik snap dat duur verschilt per persoon, maar onder de 400 per week zie ik niks!?
Ik zit in de meivakantie een weekje in een chalet in Drenthe op een boerencamping. Op de camping zelf is dus niet zo heel veel te doen, maar voor 295 euro per week vond ik het wel mooi. Komen natuurlijk wel kosten bij dus in totaal is het nu rond de 350 euro. Een bungalow is in die vakantie weken echt bijna niet te betalen.
vakantiepark westerbergen in drenthe. wij zijn nu 2 keer geweest en iedere keer supertevreden. we hebben 1 keer een stacaravan gehad met onze oudste , dat was prima te doen. douche niet super, maar dat kan ook aan die caravan gelegen hebben. geen dure luxe verwachten maar voor ons was het voor een weekje prima. vorig jaar met mijn ouders in de luxe bosbungalow geweest, was echt heerlijk!! toevallig willen we nu met de herfstvakantie gaan, voor een chalet zijn we dan 150 euro kwijt, komen nog kosten bij, uiteindelijk rond de 225 euro voor een week. het blijft veel geld,dat wel... succes met zoeken!! lees gelijk mee voor nog tips!! joyce