o jee.... zal het dan toch?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door caat, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Heb 25 nov een spoedcurretage gehad nadat 2 weken eerder bij 13 week het hartje niet meer bleek te kloppen (3 dagen later kwam vruchtje af). Ben heel vlug hersteld van dit alles, omdanks wat complicaties van narcose, bloeden was na 3 dagen al gestopt. Ik was zwanger ondanks mirena, niet gepland dus. Toch heel blij dat ik zwanger bleek. Fysiek zou ik ook nu geen zwangerschap willen, vandaar dus de overweging om nogmaals spiraal te laten zetten over paar weken, maar wou mijn cyclus eerst afwachten. We gebruiken dus even tijdelijk condooms. Ik heb geen flauw idee of ik al eisprong gehad heb, die ik normaal goed voel. 3 week geleden hebben we een kapot condoom gehad, ik baalde enorm maar zag er geen probleem in verder.. verder geen ongelukjes gehad. Heb tijdens laatste zwangerschap 0,0 zwangerschapssymptomen gehad, maar sinds ruime week misselijk, moe, zeer gevoelige borsten, veel moeten plassen van mini beetjes en uitslag in gezicht. Pffft het zou toch niet? Of zou mijn lijf aan het resetten zijn ofzo. Geen idee wanneer nod had moeten zijn. Voor mijn gevoel moet ik het nog 2 weken geduld geven om eventueel testje te doen, omdat gyn het over gemiddelde had van eisprong na 4-6 weken na een curretage. Geen flauw idee of mij hcg al uit lichaam was. Wat zouden jullie doen?

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Test doen en anders na een week nog 1?

3. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik ga wel wat testjes in huis halen, maar heb geen ervaring met een eerste test na een curretage of miskraam... hoe lang het vals positief blijft zeg maar, daarom vind ik het lastig om te bepalen aan welke datum ik me vast moet houden...... had ook niet verwacht dat dit me zou overkomen:D

4. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Bij mij was de test na 2 ongeveer weer negatief na mijn curretage.. dus als het nu positief is, zal het eerder van een nieuw zwangerschap zijn of her blijf heel lang hangen bij je.. :) en had ook gelijk dezelfde maand weer een eisprong maar kan verschillend zijn per persoon natuurlijk

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Heb een positieve test, over paar dagen dus maar kijken of hij oploopt

6. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg, mijn testen waren ook 2 weken na curretage weer negatief. Ben benieuwd hoe het afloopt voor je. Succes!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend zeg..

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Spannend! Maar denk wel dat het een nieuwe zwangerschap is :)

9. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Zou idd een nieuwe zwangerschap kunnen zijn!

Na mijn curretage had ik ongeveer na 3 weken een negatieve test, maar die periode ben jij al voorbij zie ik. Maar goed, het verschilt natuurlijk ook per persoon hoeveel HCG in je lichaam zat.

Deel Deze Pagina