niet kunnen slapen, borsten au..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MirandaV, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Wie herkent mijn situatie en heeft tips hihi

ik kom de laatste week erg moeilijk in slaap want hoe ik ook lig me borsten doen echt zeer. Elke keer denk ik oké ik ga zo liggen en dan weer AU!

tips en adviezen zijn meer dan welkom!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Je zou een topje kunnen proberen, à la die ah brah's ofzo. En die dan 's nachts dragen. Ze zitten niet te strak, maar zorgen er wel voor dat je tepels niet van links naar rechts "geslingerd" worden en overal tegenaan schuren.

Sterkte, is erg vervelend.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb er ook enorm veel last van! Ik slaap met een sport bh aan! Enige steun is nu wel prettig voor de borsten ;)

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik heb van die aahh braahs of hoe we t ook schrijven
    die van de tellsell (maar ik heb ze via via voor 3 euro per stuk, en action had ze laatst ook al... zijn net zo goed als de hele dure vna tell sell hihi)

ik draag dit overdag maar snachts deed ik t ook in t begin, ik weet niet welke cupmaat je hebt maar dit maakt ook wel uit natuurlijk
    zelf heb ik normaal een E (dus nu inmiddels in de zwangerschap een F of G ofzo) klinkt erger en groter dan t is hoor ;)
    maar dat wiebelt en valt natuurlijk meer heen en weer als een cupje A

dus probeer eens zo iets misschien dat ze dan meer op de plek blijven zitten

tsja en niet erop "steunen" op je buik liggen ofzo of je zij..
    en ALS je een maal lekker ligt, blijve liggen :D

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja zo een ahbra is wel een goede of sport bh want dit is echt vervelend! Ik heb zelf een cup e van mezelf maar word nu ook wát groter en inderdaad lijkt groter dan dat het is hihi. Ik ga maar even bij action kijken!

Bedankt dames!

6. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    overdag 1 (of 2over elkaar) aahbraahs is ook een idee
    beugelbh's zitten mij helemaal niet lekker meer... passen niet goed meer en steken
    en helemaal met de pijn die jij nu hebt.. had ik in t begin ook bah!

kortom, maak t jezelf lekker comfi

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging in een week of drie van een 85H naar 90I. M'n man mocht er niet eens naar kijken, dan deed het al pijn.
    Maar gek genoeg heb ik gewoon op m'n buik geslapen, heb nu met die dikke buik meer moeite met slapen dan toen ik zulke pijne borsten had.

Deel Deze Pagina