Dames, een tijdje terug toen ik net wist dat ik zwanger was, besloot ik eerst mijn objectleidster (ik werk bij schoonmaakbedrijf) op de hoogte te stellen, zij zei tegen mij dat ik beter kan wachten tot ik 12 weken ben aangezien de kans op miskraam groot is en dat gaat hen niets aan. Maar ik twijfelde omdat ik me dus ziek had gemeld en ik vond dat ik eerlijk moest zijn. De bedrijfarts belde even later en vroeg hoe het met mij ging, ik zei nog niet zo goed maar er is eigenlijk iets... u heeft toch beroepsgeheim? Ja, zei hij, waarom dan? Ik zei nou ik ben zwanger, ik weet nog niet hoe lang maar daarom voel ik me dus niet lekker. En ik weet niet of ik het al aan mijn werkgever moet vertellen. Ja zegt hij! juist dan vallen ze je niet meer lastig. O? zei ik, dus ik vertel dat mijn objectleidster zei dat ik er beter mee kan wachten tot ik 12 weken ben ivm miskraam of iets dergelijks. Nee zegt ie ik zou het gewoon zeggen. Dus ik meteen mijn werkgever gebeld en het verteld. tussendoor een hoop gezeur met mijn uren gehad maar goed, vandaag kwam mijn objectleidster langs en die vertelde dat ze op dr kop had gehad van de werkgever, omdat zij mij zou hebben verboden om het te vertellen van mijn zwangerschap!!! Ik stond met een mond vol tanden! Ten eerste heb ik dat nooit zo gezegd, ten tweede, al zou ik het gezegd hebben, de bedrijfarts mag dit toch helemaal niet vertellen? Of zie ik het nu verkeerd?? What the...????