rij examen gaat niet door ik werd net door me rijschool gebeld dat alle examens zijn afgelast. ik hoop dat er snel een nieuwe datum is. aangezien ik maar tot 32 weken zwangerschap mag afrijden
Ai dat is balen!!! Heb je gelijk met je rijschool gekeken of ze een nieuwe datum kunnen plannen? Hopelijk is het dan beter weer..... (voor afrijden dan.. voor winterpret is het geweldig!)
er is nog geen datum gepland. zodra de examens weer doorgaan word ik gebeld. ik hoop snel. zag gelukkig op de site van het knmi dat het aankomend weekend al wel gaat dooien
Wat raar eingenlijk dat dat afgelast kan worden. ALs je je rijbewijs hebt zul je toch ook in de sneeuw moeten rijden?
Balen zeg! Maar ik weet nog van mijn mannetje, toen zijn examen werd afgelast (ook door sneeuw), dat hij een week later al weer kon afrijden! Dus je zal wel snel mogen hoor!
Wat balen, maar ik ben pas afgereden met 34 weken zwangerschap. Ze hadden het bij mijn rijschool uitgezocht, en je mag afrijden tot de dag dat je bent uitgerekent zeiden ze(niet dat het handig is)
oh wat een drama. ik ken het van vorig jaar hele maand januari was bijna afgelast. hoop dat je snel een andere datum krijgt meis!
@eline, hmm vaag. mijn rijschool heeft tegen mij gezegt dat het echt niet meer mag na 32 weken. ik hoop dat ik gewoon weer snel op mag. het grote probleem is dat mijn theorie in mei verloopt dus als ik voor mijn bevalling niet meer slaag dan heb ik een probleem denk ik
Dat had ik ook jen, mijn theorie verliep 29 sept, ben toen met 34 weken gezakt, en na mijn bevalling weer gaan lessen, en toen 26 sept geslaagd, op het nippertje Ik zou wat ik zeg even navragen bij je rijschool. Hun hadden dat aan het cbr nagevraagd toen Succes meis xxx
ik krijg net een telefoontje van mijn rijschool . mijn examen staat nu gepland op 30 december dus nog een hele maand wachten ben dan 29 weken zwanger. hoop dat het dan nog gaat. de gynacoloog vertelde mij dat de kans erg groot is dat ik begin januari al plat moet
Waarom moet je dan al plat.? (sorry vast een domme vraag) en eind dec is nog niet begin jan... Wel een knal manier om het nieuwe jaar in te gaan toch?
ik moet dan plat omdat mijn baarmoeder door mijn handicap niet 100% is. ze denken dat mijn baarmoeder het kindje niet kan houden tot de uitgerekende datum. natuurlijk proberen ze het kindje wel zo lang mogelijk te laten zitten. vandaar dat mijn gynacoloog denkt dat ik begin januari plat moet. daarbij is het voor mij nu al lastiger om auto te rijden vanwege mijn heupen en bekken. deze zijn normaal gesproken al erg zwak en week en door de zwangerschap is dit allemaal erger geworden. ik hoop zo dat ik nog kan afrijden voor het niet meer gaat. want anders zou ik moeten wachten tot na me bevalling en dan zit ik met een aflopende theorie. vind ook wel raar. op de webiste van het cbr staat dat kandidaten van uitgestelde examens binnen 2 weken weer kunnen afrijden. zal wel te maken hebben dat er voor mij een speciale rij instructeur moet komen ondanks dat ik ben goedgekeurd
wat ik heel vervelend vond is dat ik klaar was om af te rijden, ik niet kon en daarom meer lessen moest volgen om het bij te houden kost klauwen vol met geld joh maarja toch nog gehaald.. een paar maanden later want ik was toch gezakt haha
Ai Jen dat klinkt heavy.... Ik hoop dan echt voor je dat je het haalt de 30e.... (om meer dan 1 reden!!)