pff wat een zenuwen heb ik mijn vader word op dit moment geopereerd, er word een rib weggehaald die hij vorig jaar door een ongeluk flink gebroken heeft. herstellen lukte niet en dit was de enigste oplossing vanwege de pijn. nou zou je denken waarom heb je zenuwen tsja het is een risicovolle operatie waarbij toch alles kon kan fout gaan ook al zou je van niet denken en het ergste geval is dat hij kan overlijden en dat zou dan betekenen dat ik geen ouders meer heb, mijn moeder is namelijk 16 jaar geleden overleden en dus heb ik alleen nog mijn vader vannacht lag ik alleen aar te dromen dat ik een weesje zou worden pfff word er gek van ik wil alleen maar positief denken dat het allemaal goed gaat maar toch knaagt het aan mij, gelukkig zij mijn vader dat ik gewoon positief moest denken en dat hij tegen de dokter zou zeggen dat hij het goed moest doen omdat hij zijn kleinzoon over 4 maanden wil ontmoeten. sorry voor mijn verhaal, ik moest het even kwijt
Hè wat vervelend voor je dat je je zo voelt! Heb je al wat gehoord over hoe het is gegaan? Sterkte ermee en het zal vast goed komen.
Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk hoor je snel dat de operatie goed verlopen is en kun je hem snel weer zien.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Heel veel sterkte en waarschijnlijk zal alles goed gaan!! Laat je nog even wat weten?
hey meiden dank jullie wel voor de lieve reacties de operatie is gelukkig helemaal goed gegaan, hij zal alleen nog heel veel pijn krijgen liefs van mij
sterkte! weet hoe het voelt. Mijn moeder is onlangs geopereerd en ik had ook zoveel zenuwen. Tot het verlossende telefoontje komt... Hopelijk komt alles goed nu met je vader. beterschap.
Ooh wat fijn voor je! Kan me voorstellen dat je zenuwen hebt gehad. Maar het is achter de rug en hopelijk hersteld goed van de operatie en kan hij over 4 maanden zijn kleinzoon in zijn armen houden!