Nationale secretaressedag

Discussion in 'De lounge' started by bouncytigger, Apr 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Ben ff nieuwschierig of er meer secretaresses zijn hier en of jullie al verwend zijn met een kadootje. Zelf heb ik van m'n baas nog niks, maar van het plaatselijke Hampshire Hotel heb ik een uitgebreide lunch gekregen. En lekker!!!!:D

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik ben jaren secretaresse geweest, maar meestal vergat mijn baas dat. Maakte me ook niet zoveel uit.
    Verder eens een mooie, grote vaas met bloemen gehad en een cadeaubon van de parfummerie.

3. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    oei! Ben jij secretaresse?

:D

4. takhen

takhen Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    2,386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ja ik ben er één :)
    Ik werk voor 8 artsen en wel 1 ervan is vandaag binnengekomen en heeft ons gefeliciteerd ;)
    Een kadootje komt morgen want dat was hij even vergeten :D

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben secretaresse op een (klein) advocatenkantoor. Maar vandaag ben ik vrij, dus ik zal morgen wel zien of ze er nog aan gedacht hebben...

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Ik ben secretaresse in een ziekenhuis van 8 artsen, we zitten met 5 secretaresses, en we hebben "nog" niets gekregen en denk ook niet dat dit nog gaat komen :(.

7. hugbear

hugbear Actief lid

Sep 26, 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Ik heb vanmorgen een sms gehad. Met de mededeling dat als ik morgen kom (vandaag vrije dag) dat er een cadeautje klaar ligt.

Dit omdat ik er vandaag niet ben en mijn baas er morgen niet is ;)

Meestal elk jaar hetzelfde, maar wel leuk meegenomen. Een bon van de douglas ;)

8. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Nee daar denkt ie echt niet aan helaas.

9. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Jaha... Weet het... het is nieuwsGierig.... Maar vind met ch leuker staan, dus eigenlijk doe ik het altijd heel bewust fout....:D

10. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

Feb 27, 2012
    861
    0
    0
    Zijn dus niet veel bazen die er aan denken... Die van mij ook niet hoor. En had het nog wel in z'n agenda gezet!!!:D Naja, hij is er vandaag ook niet. Misschien dat ie maandag nog iets doet...

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Hier nog een secretaresse! Vandaag is mijn vaste vrije dag, geen idee of we wat gekregen hebben. Vorig jaar lag er een kadobon klaar, toen ik de volgende dag kwam werken. Of we dit jaar iets gekregen hebben, moet ik nog maar afwachten dus ;)

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

Apr 11, 2011
    3,367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, mijn baas heeft er aan gedacht!! Meestal moet ik zelf een hint geven, maar nu kwam hij vanochtend om 08.30 uur al met een groot Zwitsalpakket aanzetten!!

Ben er superblij mee! Heb ik liever dan bloemen ;).

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hier nog eentje! Ik heb gisteren van mijn baas al een mega grote doos Merci gekregen omdat vandaag mijn vrije dag is.

14. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Hier ook een secretaresse en kreeg vanmorgen een telefoontje dat er een cadeautje op kantoor lag, vandaag is mijn vrije dag.
    Een cadeaubon van een parfumerie met een toilettasje met heerlijke dingetjes!

15. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,279
    36,142
    113
    Hier nog een secretaresse, mijn leidinggevenden hebben er wel aan gedacht, heb een mooi bos bloemen gekregen.

16. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ik vind die dagen echt onzin ( sorry secretaresses ).

17. Syrse

Syrse Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is je goed recht, maar dan moet je wel eerlijk zijn over de hele lijn, en ook niet meedoen aan moederdag/vaderdag enzovoort ;)

18. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Helemaal mee eens ... Wat krijgen we volgend jaar ?? Verkoopstersdag ? Telefonistedag ?

Sorry maar ik vind het zoals vaderdag, moederdag, valentijnsdag en dat soort onzin echt helemaal nergens over gaan.. Maar goed dat is mijn mening :D

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik heb onze secretaresse via Facebook een digitaal bloemetje gegeven en een bedankje voor alle goede zorgen! Helaas is ze sinds kort onze secretaresse niet meer. :(

De nieuwe heb ik volgens mij nog nooit ontmoet. Ze zal ook wel goed zijn, maar het is altijd jammer, want je bouwt toch een band met iemand op... Gelukkig zit ze nog wel op hetzelfde bedrijf, alleen voor een andere manager.

20. NoLu

NoLu Niet meer actief

Sorry maar vader of moeder zijn is ons werk niet heh. Secretaresse ben je niet voor de lol, en is dus je werk. Ik vind dat iedereen waardering moet krijgen voor zijn of haar werk en niet alleen secretaresses.

Share This Page