Mijn man wil voor de eerste verjaardag van ons zoontje graag een mooie speelgoed auto kopen. Maar hij is wat kieskeurig (de man dus ) Zo'n autootje die zelf verder rijdt, als je hem vooruit duwt, of als je hem 'opwindt' door hem eerst achteruit te trekken. Het liefst gewoon een 'normale' auto, dus een beetje geloofwaardig zeg maar Iemand enig idee waar we deze kunnen vinden? Het leek mij niet zo moeilijk, maar de speelgoedwinkels liggen vooral vol met flitsende felgekleurde en herrie-makende verschrikkingen, die op afstand bestuurbare zijn, maar hij is op zoek naar iets anders.
Ja ik ken een auto met een nijntje er boven in. Nijn zit achter het stuur. Wanneer je hem indrukt dan gaat hij zelf rijden. Tis niet echt geloofwaardig. Wel leuk. En geen muziek
Het heet ook wel pull back auto. Tenminste ik denk dat je dat bedoeld. Voorbeeld in de link. Die is niet geloofwaardig, maar misschien kan je zo verder zoeken. Bumba Pull Back Auto (soft pvc) | Intertoys
Mijn zoontje heeft een politieauto, ambulance en brandweerauto die vanzelf rijden als je ze eerst achteruit duwt. Gewoon bij de speelgoedwinkel te koop voor een tientje ofzo.