Wat is nou een echt goede betaalbare crème voor je gezicht? Ik gebruik weinig crème maar nu word mijn gezicht op sommige plekken zo droog dat het wel moet, welke bevelen jullie aan?
Ik heb de dode zeezout creme van de tuinen. zit niet van al die rotzooi in zoals parfum enzo en is fijn bij een gevoellige en droge huid.
Clinique Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator (hele mond vol ) Ik heb vooral in de winter een super droge huid en gebruik dan altijd deze. Werkt super.
Ik gebruik Nivea Q10. Ben tijdelijk verleid door een aanbieding van L'Oreal, maar het is wat "vloeibaarder" dan Nivea en ik vind mn gezicht er meer van gaan glimmen. Dus wanneer de L'Oreal op is, dan gaan we weer voor de Nivea Q10
Pcle dagcreme van Biodermal. Ik ben verslaafd. Geen droge plekken meer, geen puistjes en miijn littekens zijn minder zichtbaar. Overigens nu 30% korting bij Kruidvat
Hyaluronzuur gel van de aldi. Met daarover een dagcreme Q10 van de kruidvat. Had hier voor altijd de dagcreme voor de hele gevoelige huid van kruidvat. Die ga ik ook zeker weer halen. De Q10 zit toch teveel parfum in voor mij. Hyaluron is echt super spul. Gebruik het nu bijna 1 maand en mijn huid is niet meer droog!
Ik heb de bb crème van Nivea maar krijg er echt een glimmend gezicht van. Ben op zoek naar een crème die verzorgend is en voor de rijpere huid EN waardoor ik niet zo'n zweet gezicht heb. Van Loreal heb ik nog een crème liggen die matterend is alleen daar krijg ik een trekkend gezicht van...
Ik heb momenteel Aqualia van Vichy, de lichte crème. Bevalt heel erg goed, heb zelf ook altijd moeite een goede crème te vinden. Ik vind Aquasource van Biotherm ook heel fijn, maar die is een stuk duurder. Daaorm ben ik ook maar overgestapt..
Amandel creme van Weleda. Echt een fijne creme, vooral bij een droge gevoelige huid. Mijn huid is er echt door opgeknapt. Je hebt ook een light variant, die is minder vet (al vind ik de gewone creme ook niet heel vet).
Ik heb nu de crème van kruidvat. Heb me scheel betaald aan dure crèmes maar niks beviel goed genoeg. Deze kost geen drol en bevalt me super!