Pff zit mezelf gek te maken

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door prissys, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prissys

prissys Lid

28 mei 2007
    28
    0
    0
    den haag
    Ik zit mezelf echt gek te maken , ik heb 9 dagen geleden mijn 3 de iui gehad . En normaal heb ik na de pregnyl al gelijk overal last van , maar deze keer heb ik nergens last van heb alleen op dag 3 & 4 na de iui wat last gehad van pijn in me buik , maar normaal heb ik ook last van mijn borsten en dan vooral mn tepels , maar heb pas vanaf vandaag pijn aan me borsten beetje branderig gevoel en mijn tepels zijn helemaal niet gevoelig , de ene keer denk ik dat het mischien een goed teken is en de andere keer denk ik weer ach ik word dalijk gewoon ongi , hebben jullie daar ook last van dat je van alles en nog wat denkt en dan weer niet ? :(
    Groetjes en erg ongeduldige priscilla

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    ik kan me voorstellen dat het je erg onzeker maakt, ik heb zelf nog geen vruchtbaarheidsbehandeling gehad (binnenkort icsi) dus ik weet niet of het aan de medicatie kan liggen. maar wat ik wel weet is dat een vrouwen lichaam elke maand ontzettend anders kan reageren. de ene keer heb ik ook pijnlijke boobs ect en de andere keer niet.
    succes meid, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

gr mounia

3. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

ik heb 13-02 mn eerste IUI gehad en ik word helemaal gek van mijn lichaam! de ene keer lijkt het net of mn ongi door gaat zetten, de andere dag heb ik nergens last. Ik raak er helemaal van in de war en wordt er soms zo moedeloos van.. maar we moeten gewoon positief blijven denken!

liefs Maaike

Deel Deze Pagina