hoi meiden ik ben nog maar net zwanger maar nu zo misselijk voor het eerst was gister en eergister ook al misselijk maar niet zow erg. ben ook aan de diaree is het altijd al zo snel? en wat kan ik eraan doen? ik las dat vsm puur mama kan helpen tegen misselijkheid..... als ik opsta heb ik nergens geen last van... ik hoop dat iemand antwoord heeft grtjess
Ja, VSM kan je proberen. Verder kleine beetjes over de dag eten. Ja, het kan ook zo snel al..... Elmo
Hoihoi! Ben zelf ook erg misselijk... kon er haast geen eten inhouden, was vooral gister heel erg. Ik heb nu sinds gisteravond druppels van VSM tegen misselijkheid (mag gebruikt worden tijdens zwangerschap) en ben tot nu toe (ff afkloppen) niet meer misselijk geweest. Heb zelfs vanmorgen lekker gegeten en het zit er allemaal nog in! Succes ermee! Ik weet dat het erg vervelend is...
hier nog zo 1 ik was het net dan ook ff "zat" en begon spontaan te janken..hahaha nee maar tis echt niet leuk, ik ben elke avond misselijk, dit begint meestal aan t eind vd middag en dan vooral na etenstijd, bah! maar het ergste is dat het nu sinds 2 dagen ook overdag is! de hele dag door met vlagen, maar de avonden zijn het ergst, ik voel me echt ziek net of ik griep heb, ik ben rillerig en kotsmisselijk, trek in eten heb ik niet, en wordt al misselijk van de geur. zelf had ik van die granules gehaald voor mama maar het helpt voor geen meter bij mij..wellicht bij een ander wel... ik denk dat ik maar es contact ga opnemen met de huisarts of er iets anders is wat hij voor kan schrijven want dit is echt geen pretje..ik lig zo'n beetje iedere avond ziek in bed.
ja he ik heb het nu ook weer bah weet je wat wel helpt: ruistewafels haha ze stinken maar het helpt mijn echt heb het vandaag geprobeerd hahaha xxxx en sterkte!
Nee, ik ben maar een beetje misselijk geweest. Slik niet zo gauw iets ergens voor Rijstewafels at ik ook wel, nog voor ik uit bed kwam. Ik denk dat proberen te voorkomen beter is dan "genezen". Succes, ik hoop dat het gauw over is. Elmo