Pff zo veel mamakriebels al!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door GwoonAn, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja hij begrijpt het ook hoor dat ik me zo voel, alleen hij voelt het zelf nog niet zo, hij wilt het graag dat wel maar alleen als ik een baan heb.
    Ik heb het ook meerderemalen gezegt hoor dat ik eerst lekker even werken ga en dat we dan wel gaan kijken hoe we het gaan doen, voelt voor hem nu ook minder pusherig aan vertelde hij me, hij voelt het waarschijnlijk zo omdat ik soms zo enthousiast kan zijn.;)
    Hij vind het ook super alleen hij zegt gewoon van ik kan niet voelen hoe jij je voelt (de mamakriebels dus ) :p en dat is logisch haha.

Ik breng het nu ook wat anders niet meer zo van aaaaah ik wil zo graag maar nu meer van bijvoorbeeld: we lopen in het winkelcentrem of een winkel en ik zie iets wat met baby's temaken heeft rompertje bijvoorbeeld dan zeg ik kijk schat, later kunnen we samen lekker gaan shoppen voor ons kindje en dat vind ie dan wel weer heel erg leuk.!
    Het komt wel goed! als het eenmaal zover is (baan) dan komt hij er zelf wel mee, ik ga niet gelijk zeggen van nou zo ik heb een baan zullen we stoppen met de pil, nee laat het aan hem over!
    hij moet het gaan voelen van ja dit is het juiste moment!;)

2. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Wat houd dat in abbo?? :)

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Dan krijg je een email als er nieuwe reacties zijn in het topic waar je je op geabonneerd bent

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oke dat is wel handig.:D

5. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Ik vind het netjes dat jullie wachten tot je het wat stabieler hebt.

Wij zijn vorig jaar jan. gestopt met de prikpil omdat het nogal een tijd kan duren voordat je cyclus weer op gang is, en 10maanden later was dat zo. Begin maart hadden we een stabiele woning (werd gezegt voor 10jaar), genoeg inkomsten (niet breedt maar genoeg), en ik werd door m'n liefje gevraagt om te trouwen.

De eerste keer raak, is helaas een mk geworden, maar nu ligt er heel veel anders.
    We hebben te horen gekregen dat we binnen 2jaar weer moeten verhuizen, en doordat de overheid wat dingen kwa uitkeringen wil veranderen (we wonen samen met m'n vader), is het niet zeker dat we allemaal samen kunnen blijven of zelfs wat voor woning we kunnen verwachten als we niet allemaal meer samen wonen, maar alles kan nog veranderen.

Wij denken zo van we zien wel hoe het komt, we weten dat wat er ook gaat gebeuren ons best doen en ervoor zorgen dat we er wel uitkomen.
    Dus ik ben blij dat wij het niet weer uitstellen, ik weet hoe het is om de ongelofelijke mamakriebels te hebben.

Deel Deze Pagina