Pff zo'n hoofdpijn.. Herkenbaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Micchan, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Die heeft mama van mij gekregen omdat ik 'm zo smerig vond :) Maar dat was voor ik ging verhuizen, dus al maaaaanden geleden. Geloof nooit dat het daaraan kan liggen.

Ik hou het ook op stress hoor. En je houding zal na de operatie misschien wel heel erg veranderd zijn, misschien op een negatieve manier? Huisarts zal je wel doorsturen naar de fysio.. Wanneer moet je?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    @Cosy: Dankjewel voor je reactie, vervelend dat je ook zoveel last hebt! :(
    @Elleke: Ook al zo naar! Heb wel heel veel dingen aan m'n hoofd, maar ben wel elke dag thuis (en dan zonder iets te doen, voor het overkomt alsof ik neerkijk op mensen die thuisblijven :) ), dus ik vind het lastig te zeggen of ik dan gestresst/gespannen ben..
    @Shaddixxx: Nou, da's dan weer 1 opluchting zusjelief.. :p Ik moet maandag om negen uur, lekker met de vroege bus dus. :D

3. Ga nou niet zeggen dat jij niet gestresst/gespannen bent..

Pff, had ze eerder geen tijd? En is er niet iemand met een oranje auto die je kan brengen? :p

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik voel me wel opgelaten (is dat het goede woord? :)) de hele tijd, maar als ik er dan aan denk dat ik geen klap uitvoer, vind ik het ook weer zo egoistisch (hoera, Duits toetsenbord, dus geen i met umlaut) om dan te zeggen dat ik gestresst/gespannen ben..

Nee, ik vond het ook al zo laat, had ook wel morgen of overmorgen verwacht.. Maar de assistente was ook anderhalf uur 'druk' en dan werd de verbinding gewoon verbroken, en toen ik er eindelijk doorheen kwam waren er ook nog drie mensen voor me (en ik kreeg niet eens een muziekje.. :(), dus ze zullen wel vol zitten.. En ja, dan is hoofdpijn natuurlijk 'maar gewoon hoofdpijn'..

En nee, helaas krijgen alle personen met oranje auto's die ik ken puppybezoek. ;)
    'Je had het ook eerst aan me moeten vragen!'
    Ja, dat gaat moeilijk als je op de bank ligt te slapen en je maar tot een bepaalde tijd kan bellen.. :)

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nou, ben gister dus geweest.. Moet zeggen dat ik heel verslagen het kamertje uitgekomen ben.

We liepen naar binnen, ze vroeg wat ze voor me kon doen, dus ik deed m'n hele verhaal, en toen kwam er het volgende uit:
    'Het lastige is dat hoofdpijn ontzettend veel oorzaken kan hebben, daarom is het erg belangrijk om te weten waar het vandaan komt. Maar je hebt een zwakke rug, dus we houden het daar maar op. Kijk maar of je het erg genoeg vindt om naar de fysiotherapeut te gaan voor spiertraining.'

Binnen drie minuten stond ik weer buiten, ze heeft helemaal nergens naar gekeken of iets dergelijks.. Dus ja, daar sta je dan. :')

Deel Deze Pagina