stiefoma van mn kindje vraagt naar de naam huh???!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Acem, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #1 Acem, 5 dec 2010
    Laatst bewerkt: 5 dec 2010
    Raar verhaal...

De stiefmoeder van mn ex vraagt aan mn ex naar de naam van ons kindje omdat ze soort van een verrassing heeft...

Huh??? Ze heeft me geeen 1x gebeld om me uberhaupt te feliciteren en nu wilt ze de naam weten voor een verrassing... zelfs mijn moeder weet t niet eens..:

Vind t een raar verhaal... jullie?

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik zou zeggen geluk ermee maar dat doen we niet, al was de band super!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Niet doen natuurlijk. Iedereen weet toch dat je de naam van een kindje meestal pas na de geboorte hoort? Anders komt die verrassing met naam maar een paar daagjes later...

4. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat een grap van haar ofzo? ZOu er niet eens serieus op ingaan als jullie zowiezo al geen band hebben. En al had je wel een goede band...dat iemand echt denkt dat te weten te komen :(

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Had zijn ouders in t begin van mn zwangerschap gsmst.. geen eens reactie ik ben ovet 2 weken uitgerekend en 9maanden lang niets maar dan ook echt niets van hun vernomen en nu ineens willen weten hoe mn zoontje gaat heten voor een verrassing?

What a f*?? Mijn ex en ik zijn nog niet eens samen.. dus weet niet wat voor verrassing zij in gedachten heeft. Gelukkig heeft hij zn mond gehouden

6. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Echt he.. grrr word gewoon kwaad

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Geen idee maar t gaat nergens over natuurlijk.. weet niet wat haar bezielt

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Vreemd inderdaad... Ze kon wat mij betreft de pot op :D

9. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ze wil natuurlijk de naam op een kledingstuk laten drukken / borduren en dat als verrassing geven, tenminste dat denk ik als eerste. Ik vind het wel raar dat ze dan om de naam vraagt, zo doorzichtig als iets en dat doe je gewoon niet :S.
    Dan maar een paar dagen later met het cadeautje inderdaad!

10. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D idd maar misschien bedoelt ze t niet verkeerd maar ik kan t niet echt plaatsen..
    En waarom stelt ze de vraag niet aan mij??? Mijn ex spreek ik zo vaak dus mijn nr kan ze zo fixen

11. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja precies... mijn fam wacht ook gewoon netjes dus... mijn moeder vraagt er niet eens naar omdat ze weet dat t niet hoort.... en dan stiefoma nog wel niet eens echte opa :D hahaha moet er gewoon om lachen van ongeloof...

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha het is aan mij ook gevraagd voor een cadeautje, voor zn armbandje. ik heb niks ghezegd nog ff geduld hoor;)

13. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hahaha alsof een pasgeboren baby meteen een armband om kan of mag... zie dat echt als een smoes...
    Zelfs kleding bedenk gewooon een ander verrassing of wacht idd ga haar toch denk niet meteen zien... tenzij zijn hele fam bereid is van t noorden naar t westen te komen..

14. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Is de stiefoma wel van Nederlandse komaf? :p Ik weet dat het in sommige landen erg gebruikelijk is om de naam van je ongeboren zoon/dochter alvast te noemen zodat je deze naam a.h.w. veilig stelt, dat andere mensen deze naam niet meer kunnen gebruiken.

Maar een naam vragen vind ik wel redelijk brutaal.

Ik vind het persoonlijk haast al bezwaarlijk om aan a.s. ouders te vragen wat het wordt (zoon/dochter) indien ik weet dat zij dit wilden weten. Dat vraag ik dan altijd heel voorzichtig.

15. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ons is het al meerdere keren gevraagd door mensen met wie we vooral geen of weinig een band hebben...en dan zeggen we ja dat zeggen we niet en dan vragen ze nog waarom niet? pffff

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vind het raar dat sommige mensen zo brutaal durven te zijn.

wij hebben altijd geweten dat we een meisje kregen (mnja, vanaf de pretecho @ 17 wkn dan) en overal gezegd dat we het niet weten om gezeik en gevis te voorkomen maar zou het ook gewoon gezegd hebben in hun gezicht als ik het beu ben.

aan de andere kant; nu vroeg iedereen steeds; weet je nog steeds niet wat het is ??? ook door steeds dezelfde mensen.

maar de naam vragen.. dat is wel het toppunt... tjonge jonge!

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Zou het echt brutaal bedoeld zijn, of gewoon onnadenkend? Sommige mensen hebben echt totaal geen gevoel voor hoe iets hoort, en zijn gewoon niet slimmer...

18. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die oms's hahaha

19. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Hahaha nee ze is gewoon een pure nederlandse uit t noorden...
    Dus ze zou t moeten weten... vind t ook behoorlijk lomp wel.

20. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja vind t onwijs irritant... grrrrrr maar ja ze bedoelt t misschien niet zo...

Deel Deze Pagina