niet ongi niet, maar ook niet zwanger niet. ;)

Discussion in 'Zwanger worden' started by cat2008, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cat2008

cat2008 Actief lid

Nov 19, 2008
    134
    0
    0
    nou,

ik schreef in m'n welkomstberichtje, dat ik vrij goed ben in het menstrueren op tijd. (je zou er een wekkertje naast kunnen zetten bijna.)
    volgens m'n telling, zou ik dus vandaag ongi moeten zijn...en vanochtend om 6 uur was dat nog niet het geval, en ik dacht, WOPPA, een testje doen. (wat overigens een hele opgaaf is, al slaapdronken om 6 uur...) was overigens de eerste keer dat ik dit deed, dus dat was opzicht al spannend. maar daar kwam al vrij snel uit dat ik níet zwanger ben.
    (clearblue, min streepje...) na 2 uur nog maar 's gekeken ;)...je weet maar nooit, het was immers 6 uur :p.

achja, vooralsnog heb ik nu geen seinen gehad van menstruatie, geen hoofdpijn wat overigens erg prettig is, als je dat niet hebt, maar ook geen echte krampen. ook fijn dat die er niet of nog niet zijn. ... wie weet, misschien vergiste CB zich...anderzijds lijkt me dat heel stug, dus sla ik maar weer wat maandverbandjes in.

op naar de volgende maand.

xx Cat2008

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Haha wat komt die titel slogan me toch bekend voor ;)
    Ben je inmiddels al ongi geworden?
    Als je het over een paar dagen nog niet bent zou ik maar weer eens een testje gaan doen.
    Clear Blue schijnt trouwens wel laat positief te testen; wat ik heb gehoord heeft het veel HCG nodig.
    Daarintegen hoor ik veel goede verhalen over die kruidvat testen. Mischien die eens proberen?
    Succes! :D

Liefs

3. cat2008

cat2008 Actief lid

Nov 19, 2008
    134
    0
    0
    nou, ik heb nog 'n clearblue testje liggen, dus mocht ik komende week nog niet ongi zijn, dan zal ik nog wel 's testen...maar ik ga er niet meer van uit hoor ;) veiligheidshalve, anders dan verheug ik me er weer te veel op...en ik wil me niet té zeer erop verheugen of er te veel mee bezig zijn. dusj. maar een half uur geleden was er nog niets aan de hand :p ...

Ik zal de tip van 't kruidvat onthouden. :p altijd handig. ik dacht pak een merk, dan grijp je er nooit naast. maar oké al doende leert men.

groetjes, Cat

4. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    over welke test van kruitvat gaat dat dan, ik heb meestal die van 7euro maar en schijnt ook nog een andere te zijn?

5. Romie

Romie Bekend lid

Jul 15, 2008
    815
    0
    0
    Verzorgende IG
    Ja die van 2 voor 4,99. Ik denk dat je die bedoelt.

6. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    ik heb die kruitvat testjes (2 voor 4,99) ook gebruikt bij mijn zwangerschap. en ik teste na 1 dag overtijd al duidelijk positief!
    maar het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel hcg je al in je lichaam hebt.

ik vond hem erg prettig in gebruik. je vangt je urine op, en met het pipetje wat erbij zit druppel je 4 druppels urine in de test en dan........wachten en kijken ;)

7. cat2008

cat2008 Actief lid

Nov 19, 2008
    134
    0
    0
    nou, gisteravond toch nog ongi geworden...
    op naar de volgende maand!

groetjes, Cat

Share This Page