Hallo dames, Ik ben alweer 9 dagen overtijd! Normaal is mijn cyclus rond 26 dagen. Nu zit ik al op dag 34. Heb afgelopen zaterdag een test gedaan maar deze was negatief. Ben in mijn leven nog nooit overtijd geweest, cyclus was altijd heel regelmatig. Ben nu sinds mei van de pil af. Vind het eigenlijk erg vreemd. Voel helemaal niks, geen ongiklachten, niks! Wat denken jullie dames? Juff
He juf, Dat is rot zeg, dat afwachten he, kan met je meepraten. Houd moed, en over een paar daagjes weer testen. Ik zal voor je duimen Bien
Hoi Bientjuh, Zie dat je ook 9 dagen overtijd bent! Kunnen we iig samen afwachten, moed houden en idd over een paar dagen weer een testje doen! Succes! Juff
Hoi hoi, Nou ik heb ook geen antwoord helaas, kan alleen maar zeggen heel veel succes met afwachten, meer is er niet denk ik. Een dikke knuffel met een dosis geduld, Bibu !
Ik zou van de weekend een test doen, nog een keer. Ik ga 1 dag Negatief en toen was ik al ruim ene week overtijd en de volgende dag positief. Heb het daarna nog 7 keer gedaan hahaha. Succes Hoop dat jee een geweldige nieuwjaar krijg kus
misschien een keer een verlaat eitje gehad.... had marloes 80 ook... en toen na 10 dagen dus pas ++++ (maar ze had ook ongeveer 8 dagen later ineens haar eisprong gehad dus ) even geduld hebben denk ik en over een paar dagen nog eens testen....
Misschien heb je nog niet genoeg hcg in je urine zitten. over een paar dagen nog maar een keer testen. ik hoop dat je posi test ik zal voor je duimen. suc6.
ik begrijp wat je bedoelt. ik heb bijna zelfde probleem als jij. ik was ook altijd regelmatig maar sinds ik gestopt ben met de pil, laatste 2 maanden ben ik onregelmatiger geworden. ik had mijn NOD op 19 november... ik was 8 dagen overtijd. na 8 dagen werd ik ongesteld. ze zeggen dat het normaal is na stoppen met de pil. ik begrijp mijn lichaam ook niet meer echt. succes. xxx Tamara
Ik begrijp ook niet echt veel meer van mijn eigen lichaam eigenlijk. Wat ik me wel voor ogen houdt is geen bloed geeft moed. Las ik hier ergens op forum. Ben nu wel zover dat ik het laatste btje hoop op zwangerschap heb laten varen. Weet niet wat er gebeurt met mijn lichaam. Gaan gewoon vrolijk verder met klussen en we zien wel wat er gebeurt.... Jij succes iig.
Ik vind hem leuk...."geen bloed geeft moed", Kheb nog 1 testje in de kast liggen, zou hem zo pakken en testen, maar.... wacht toch maar ff. Grrrrrr, dat duurt zo lang. Weet je wat het ook is.....je gaat zitten wachten op de ongi, dit zal alleen maar averechts werken, zal het nog langer duren voor het komt. Grrr
weet precies wat je doormaakt meid vorige maand ook 11 dagen over tijd geweest dacht zal het nu toch raak zijn dan maar nee hoor negatief en daarna ook gelijk ongi geworden. ben nu weer 1 dag overtijd maar ga nog niet testen wil nog kunnen hopen dat het zo is haha. wie weet ik zal voor je duimen dat het bij jou raak is. dikke kuzzz augustus83
Bedankt voor jullie racties. Heb zelf eigenlijk geen hoop dat het raak zal zijn. Je zou toch denken dat je dan iets zou moeten voelen... Ik wacht gewoon af tot dat ik ongi word. @ Murizzz: jeetje 16 dagen overtijd das toch wel heel raar. Bezoekje aan de dokter?Ik dacht er zelf aan om na 14 dagen de dokter te bellen of zou dat overdreven zijn en moet je gewoon afwachten? @Augustus: ik duim voor je meid! @Bietjuh: ook voor jou duim ik!
oef, net al ergens anders neergezet,begin bruin slijm te verliezen. Zou het dan weer niet zo mogen zijn........ Kweet zeker zwanger geweest te zijn, na jarenlang een cyclus van 28 dagen............. en alles wat ik nu voel, ook al is iedere zw.schap anders......dit was de 3e keer, ik wist het gewoon zeker....grrrr. Afwachten nu maar......
Ik hoop het ook zo Juff, grappig dat we beiden tegelijk online zijn. Please....laat dit een korte bloeding zijn die ophoud en dat het ons eens een keertje meezit, pleaseeeeeeeeeee
Dames, er is nog hoop. Ik was ook overtijd en teste na 4 dagen en na 10 dagen negatief. Toen dacht ik: Ik wacht wel tot ik weer ongesteld wordt. Maar dat werd ik niet. Na 3 weken overtijd kwam er eindelijk een heel licht streepje tevoorschijn. Jippie, ik ben toch zwanger. Ik duim voor jullie!
Vervelend he.... Die onzekerheid en al dat wachten.. Ik was 11 dagen overtijd maar sinds gisteren toch ongesteld geworden.