hier nog zo'n exemplaartje.. ik ben intussen ook al 5 dagen overtijd..heb 1e kerstdag getest (2 dagen overtijd) maar negatief.. intussen nog steeds geen spoortje ongi te bekennen..alleen hele zere borsten en meer wiite afscheiding...maar ik durf ook niet te testen.. wacht maar weer rustig af hahah succes allemaal..
ja tot nu toe wel haha maar stom dat ik niet durf te testen he ..toch bang dat ie weer negatief is denk ik haha wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben.. en jij? sorry heb t niet helemaal gelezen hier..maar heb jij intussen al getest..13 dagen is ook lang..
Nou dames, Mijn ongi zit er aan te komen, het rommelt in mijn buik. Maar zoals al eerder gezegt: Nog geen bloed, geeft me moed! Juff
ook herkenbaar..haha ik wacht maar ff tot t weekend denkik.. of volgende week haha weet ik t ik durf gewoon niet hahah nou jij ook succes als je gaat testen in elk geval.. kussie
Dag dames, Ik ben net naar de huisarts geweest en deze dacht ook dat ik wel zwanger zou zijn. Maar om te weten hoever ik nu precies ben, moet ik volgende week een echo laten maken. Wauw, dat gaat in 1 keer wel heel snel hoor. Ze dacht dat ik toch minstens wel 8 weken zwanger zou zijn. Succes, ik hoop het beste voor jullie allemaal!
Pfff..gek kan je er van worden hè? Ik zit nu op dag 44 van mn cyclus. Op dag 38 heb ik negatief getest, maar nu durf ik niet meer! Ben gelukkig nog steeds niet ongesteld! Vorige week ben ik wel erg misselijk geweest (is nu weer over) en nu kan ik moeilijk naar de wc, heb last van mn tepels en heb meer afscheiding dan normaal. Wat denken jullie? Zou er nog een klein kansje inzitten dat ik misschien toch zwanger ben?
nou ik hoef niet meer te wachten ..de duiveltjes zijn zojuist gearriveerd...balen..maar word wel steeds lastiger rekenen zo....voor degene die nogin onzekerheid zitten succes met testen hoor..ik duim mee voor jullie
ik zie dat jij ook onregelmatig bent ..hoe reken jij t nou uit? ze worden bij mij steeds langer..voorheen altijd 28 dagen,..vorige mnd 30 en nu 35..pff lastig..
Hoi hoi, Ik hield na de eerste 3 keer maar 21 dagen aan en toen werd ik het dus pas na 31 dagen, nu houd ik het maar op 28 dagen. Vandaag negatief getest en ook niet meer zoveel hoop voor deze maand. Liefs, Bibu !
Mmm 10 dagen overtijd geweest... maar helaas wat ik al verwachtte is gebeurd, vandaag zijn de duivels weer gearriveerd! Een verlaat eitje deze ronde denk ik. Op naar ronde 5. Voor degene die ongi zijn geworden, Balen, volgende ronde meer geluk. Voor iedereen die nog steeds overtijd is, houd moed! Juff