Waar koop ik (betaalbare) leuke meisjesshoenen zonder al te veel poespas erop? Ik hou niet van schoenen met 6 kleuren, poppetjes en super veel glitters maar zowat de hele collectie lijkt eruit te bestaan bij scapino/bristol en van haren Hou meer van schoenen die ik zelf ook aan zou doen zeg maar, beetje neutraal zonder al te veel poespas
Nee hoor, ik heb hele mooie neutrale ballerina's bij de Scapino gekocht koop eigenlijk alle schoenen daar en houd ook totaal niet van glitters en veel kleurtjes, heb liever neutraal zodat ze overal bij passen. Voor de oudste heb ik deze Meisjes ballerina's | Scapino.nl en voor de jongste deze Meisjes ballerina's | Scapino.nl
Idd, heeft ze nog steeds steun aan haar enkels nodig? Wie weet over een paar jaar als ze sterker is, ze mag nu ook al 'gewone' schoenen naast haar orthopedische paar toch? Ik duim voor jullie, zou wel leuk zijn!
Ik zoek ook zomerschoentjes voor mijn dochtertje van bijna 2. Ik vind die ballerina's wel erg leuk, maar zit je dan niet altijd met sokjes die je ziet? Of hebben jullie meiden alleen maar witte sokjes? Ik vind het anders niet zo mooi staan. En om nou met dit weer al op blote voetjes te gaan...
Altijd witte lage sokjes, Hema heeft mooie. Blote voeten staat hier garant voor blaren en zweetvoetjes en en ik vind korte sokjes echt niet raar of stom staan (die mening heerst hier nogal eens op ZP ) bij die kleintjes. Alleen in slippertjes hebben ze hier blote voeten.
Ik vind Scapino ook wel neutraal. Nadeel vind ik alleen dat je er echt aan afziet dat t goedkope schoenen zijn. En soms geen leer aan de binnenkant. Clic! vind ik vaak erg mooi, maar redelijk smal en niet zo goedkoop.
Mijn dochter heeft ballerina`s van de van haren, cupcakes is het merk ofzo. Wit met zilver en zijn helemaal van leer. iets van 30 euro waren ze. Dus dat hebben ze wel hoor.
Dolci's heb ik toen een paar mooie leren zomerschoenen voor me dochter gehaald. De eerste x 2 paar voor 45 euro. En daarna geloof ik 40 voor 1 paar (waren niet in de aanbieding). Miss wat prijziger maar wel helemaal leer en waren van Clark
Wat is voor jou betaalbaar? Dat verschilt per persoon namelijk. Bij O'moda slaag ik altijd. Dit jaar veel neutraal gezien bij oa Dolcis, Scapino, Bristol en Schoenenreus. Ook schreeuwerige schoenen, maar ook heel veel witte of zilver/zilverachtige schoenen, met soms één kleurtje erbij. Hier in ballerina's gewoon sokken, meestal witte enkelsokjes, maar een enkele keerook wel eens sokken die mooi bij de kleding passen qua kleur. Jammer als mensen dat lelijk vinden, ze zijn 2 en 4, dan heb ik met sokken in ballerina's dus geen problemen. Zelf zou ik het dan weer nooit aan doen.
Hi Lentes! De schoenen van Fitz Kitz vind ik zelf erg leuk! Neutraal én betaalbaar. Volgens mij ook dit jaar weer bij de Bijenkorf te koop.