euhm goede vrijdag is een gewone werkdag voor papa, dus dan doen wij ook niks bijzonders... Zaterdag met vrienden naar de dierentuin, eerste paasdag brunchen bij mn schoonouders, tweede paasdag ergens wandelen en diner bij mijn ouders
Vrijdag wil de oudste extra naar de BSO, dus ga ik gewoon lekker in huis aanrommelen met de jongste. Zaterdag weet ik nog niet, misschien ergens naar toe (kinderboerderij, museum, ...), verder 's avonds eten bij oma ivm haar verjaardag. Zondag gaan we ontbijten bij mijn ouders en daarna door naar mijn schoonouders. Waarschijnlijk twee keer paaseieren zoeken. Maandagochtend thuis paasontbijt en paaseieren verven en daarna naar vrienden toe.
Morgen gaat ze naar opa toe. Ze gaan geloof ik naar ballorig of monkey town. Eerste paasdag gaan we met z'n 3-en naar Blanckendaell Park, 'savonds bij de buren eten met een groep en de bekerfinale kijken. Tweede paasdag lekker brunchen, eieren zoeken en verder zien we wel.
Hmm ik was er heilig van overtuigt dat manlief ook vrij zou zijn morgen. Dus ik ga even opruimen, de was doen... Onze vaatwasser weigert weer eens dienst dus ik vrees dat ik dat ook nog even moet doen morgen. Verder op zaterdag heb ik niet echt plannen eigenlijk. Manlief wil uit dus dat betekent dat ik thuis blijf En zondag gaan we bij vrienden eten en koken. Althans de mannen koken, wij gaan naar de stoffenmarkt en ik krijg naailes. Dochterlief vermaakt zich ongetwijfeld En maandag is er niks en niks en niks... Heerlijk!
Wij gaan, of tenminste, mijn man gaat het buitenschilderwerk van ons huis doen. Dus nog even geen idee hoe alles gaat lopen. Verf hebben we net vanavond gehaald, morgen komt de steiger en dan maar zien hoe het loopt. Zondagochtend gaan we naar het nieuwe huis van mijn zusje en verder geen plannen. Maandag ga ik evt. met de meiden naar mijn moeder, daar is een paasmarkt.
Paaseieren zoeken en verder niks bijzonders. Lekker in onze pyjama naar beneden en de dag laten bepalen
pff vrijdag.. gewone dag.. Sanne moet gewoon naar school en wij gewoon werken.. Zaterdag moet ik ook werken. Gelijk na het werk in de auto naar mij ouders.. daar eten we s` avonds en blijven we slapen ( ze wonen nogal ver weg.. ) de volgende dag is mijn moeder jarig dus daar wat leuks doen. S` avonds terug naar huis. maandag paasbruch bij mijn schoonouders. Dinsdag weer school/ werk... pfff..
Niks bijzonders. Ik moet zelf alle dagen werken, mijn man zaterdag nog. Mijn pudste is ziek en bekaf van zijn eerste drie weken school. Dus wij gaan in de relaxstand.
Lekker niets. Gisteren naar Dierenpark Amersfoort geweest en volgende week naar de Efteling, maar allebei buiten de paasdagen (en drukte) om. Met Pasen gewoon lekker paasontbijten en eieren zoeken met de oudste. Verder heerlijk relaxen en niets hoeven. 's Avonds kijken wij vaak traditioneel Ben Hur of Jesus Christ Superstar .
Vrijdag en zaterdag werken en verder zien we nog wel. In de tuin aanrommelen denk ik. En wellicht een leuke buitenspeeltuin opzoeken.
Niks bijzonders. Manlief moet gewoon werken vandaag en maandag. Ik ben zelf strontverkouden en zoon ligt ziekjes in zijn slaapzak op de bank. Zondag zullen we wel lekker ontbijten en lekker koken en naar buiten, maar dat doen we ieder weekend. Vorig jaar naar zo'n lammetjesboerderij geweest, duurde een half uur om te parkeren, pff!
Vandaag is de oudst gewoon naar school en mijn man gewoon werken. Vanmiddag naar de kermis. De paasdagen zitten vol met leuke uitstapjes en visites
Vandaag is het een gewone school/werkdag. Morgen gaan we fietsen, eieren verven, boodschappen doen, voorbereidingen treffen voor vakantie.. Zondag paaseieren zoeken en naar een familieverjaardag (en daar waarschijnlijk ook eieren zoeken) Maandag heerlijk helemaal niks!
Morgen (ipv 2e paasdag; ik hoop dat het scheelt in drukte) naar lammetjesdag. Zondag is een aantal forten open ivm opening fortenseizoen. Gaan we daar paaseieren zoeken en wandelen. Maandag brunchen en in de middag niet te veel doen.
Mijn ouders en rest van de familie komen vandaag naar de camping in de buurt (wonen in het westen en brabant) voor het jaarlijkse familieweekend. Als het weer een beetje meezit gaan we daar vanmiddag en sowieso tweede paasdag even naar toe. Verder gaan we in de relax stand om bij te slapen en krijgen we nog kraamvisite.
Zaterdag een verjaardag, zondag Pasen bij mijn schoonouders (= eitjes zoeken en lunchen), maandag met z'n drietjes paasontbijt/-brunch en een stuk wandelen ofzo.