wat gaan jullie met de goede vrijdag en de paasdagen doen met de kids?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jmm, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Wat gaan jullie met de goede vrijdag en de rest van de dagen , paasdagen doen met de kinderen ???

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    euhm goede vrijdag is een gewone werkdag voor papa, dus dan doen wij ook niks bijzonders...
    Zaterdag met vrienden naar de dierentuin,
    eerste paasdag brunchen bij mn schoonouders, tweede paasdag ergens wandelen en diner bij mijn ouders

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Vrijdag wil de oudste extra naar de BSO, dus ga ik gewoon lekker in huis aanrommelen met de jongste. Zaterdag weet ik nog niet, misschien ergens naar toe (kinderboerderij, museum, ...), verder 's avonds eten bij oma ivm haar verjaardag. Zondag gaan we ontbijten bij mijn ouders en daarna door naar mijn schoonouders. Waarschijnlijk twee keer paaseieren zoeken. Maandagochtend thuis paasontbijt en paaseieren verven en daarna naar vrienden toe.

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Morgen gaat ze naar opa toe. Ze gaan geloof ik naar ballorig of monkey town.
    Eerste paasdag gaan we met z'n 3-en naar Blanckendaell Park, 'savonds bij de buren eten met een groep en de bekerfinale kijken.
    Tweede paasdag lekker brunchen, eieren zoeken en verder zien we wel.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik was er heilig van overtuigt dat manlief ook vrij zou zijn morgen.

Dus ik ga even opruimen, de was doen...
    Onze vaatwasser weigert weer eens dienst dus ik vrees dat ik dat ook nog even moet doen morgen.

Verder op zaterdag heb ik niet echt plannen eigenlijk.
    Manlief wil uit dus dat betekent dat ik thuis blijf :)

En zondag gaan we bij vrienden eten en koken.
    Althans de mannen koken, wij gaan naar de stoffenmarkt en ik krijg naailes.
    Dochterlief vermaakt zich ongetwijfeld :)

En maandag is er niks en niks en niks... Heerlijk!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij gaan, of tenminste, mijn man gaat het buitenschilderwerk van ons huis doen. Dus nog even geen idee hoe alles gaat lopen. Verf hebben we net vanavond gehaald, morgen komt de steiger en dan maar zien hoe het loopt. Zondagochtend gaan we naar het nieuwe huis van mijn zusje en verder geen plannen. Maandag ga ik evt. met de meiden naar mijn moeder, daar is een paasmarkt.

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Naar de kerk in elk geval, verder lekker rustig.

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Paaseieren zoeken en verder niks bijzonders.
    Lekker in onze pyjama naar beneden en de dag laten bepalen :D

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pff vrijdag.. gewone dag.. Sanne moet gewoon naar school en wij gewoon werken..

Zaterdag moet ik ook werken. Gelijk na het werk in de auto naar mij ouders.. daar eten we s` avonds en blijven we slapen ( ze wonen nogal ver weg.. ) de volgende dag is mijn moeder jarig dus daar wat leuks doen. S` avonds terug naar huis.
    maandag paasbruch bij mijn schoonouders.
    Dinsdag weer school/ werk... pfff..

10. Storm

Storm Niet meer actief

Niks bijzonders. Ik moet zelf alle dagen werken, mijn man zaterdag nog. Mijn pudste is ziek en bekaf van zijn eerste drie weken school. Dus wij gaan in de relaxstand.

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Lekker niets. Gisteren naar Dierenpark Amersfoort geweest en volgende week naar de Efteling, maar allebei buiten de paasdagen (en drukte) om. Met Pasen gewoon lekker paasontbijten en eieren zoeken met de oudste. Verder heerlijk relaxen en niets hoeven. 's Avonds kijken wij vaak traditioneel Ben Hur of Jesus Christ Superstar :D.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Vrijdag en zaterdag werken en verder zien we nog wel. In de tuin aanrommelen denk ik. En wellicht een leuke buitenspeeltuin opzoeken.

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks bijzonders.

Manlief moet gewoon werken vandaag en maandag.

Ik ben zelf strontverkouden en zoon ligt ziekjes in zijn slaapzak op de bank.

Zondag zullen we wel lekker ontbijten en lekker koken en naar buiten, maar dat doen we ieder weekend.

Vorig jaar naar zo'n lammetjesboerderij geweest, duurde een half uur om te parkeren, pff!

14. tuc

tuc Niet meer actief

Vandaag is de oudst gewoon naar school en mijn man gewoon werken. Vanmiddag naar de kermis. De paasdagen zitten vol met leuke uitstapjes en visites

15. adi

adi Niet meer actief

Vandaag is het een gewone school/werkdag.
    Morgen gaan we fietsen, eieren verven, boodschappen doen, voorbereidingen treffen voor vakantie..
    Zondag paaseieren zoeken en naar een familieverjaardag (en daar waarschijnlijk ook eieren zoeken)
    Maandag heerlijk helemaal niks! ;)

16. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Morgen (ipv 2e paasdag; ik hoop dat het scheelt in drukte) naar lammetjesdag. Zondag is een aantal forten open ivm opening fortenseizoen. Gaan we daar paaseieren zoeken en wandelen. Maandag brunchen en in de middag niet te veel doen.

17. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Mijn ouders en rest van de familie komen vandaag naar de camping in de buurt (wonen in het westen en brabant) voor het jaarlijkse familieweekend. Als het weer een beetje meezit gaan we daar vanmiddag en sowieso tweede paasdag even naar toe. Verder gaan we in de relax stand om bij te slapen en krijgen we nog kraamvisite.

18. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdag een verjaardag, zondag Pasen bij mijn schoonouders (= eitjes zoeken en lunchen), maandag met z'n drietjes paasontbijt/-brunch en een stuk wandelen ofzo.

Deel Deze Pagina