haai lieve allemaal. Ik ben op zoek naar een leuke aankondiging, om te vertellen dat ik zwanger ben met 12 weken. Voor ons is het iets heel dubbels, omdat wij 3,5 maand geleden ons prachtige dochtertje Lieke* hebben gekregen.. maar ons kleine meisje is in de buik met 35 weken overleden. Hoe kunnen wij op een leuke manier vertellen op bijv. Hyves via de www dat we ons 3e kindje al mogen verwachten? want wij zijn namelijk onverwachts snel in verwachting geraakt. liefs xxx
oh meid.. wat ontzettend erg van je jongste dochtertje... maar wat ontzettend fijn en leuk dat jullie weer zwanger zijn! hopelijk een gezonde en volledige zwangerschap! ik weet zo ff 123 geen leuke manier maar dat komt bij mij altijd tijdens het bezig zijn dus ik ga er over nadenken voor je..
Misschien zoiets als: Met de herrinnering aan Lieke* nog vers in ons geheugen, maar met de hoop om nogmaals een prachtig kindje te verwelkomen in ons gezin, mogen we onverwacht snel aankondigen dat ... en haar Lieke een broertje of zusje krijgen! Zoiets? Het is wel mooi om Lieke hierbij te betrekken. Ondanks dat ze er niet fysiek bij is, is ze voor jullie wel een wezenlijk deel van jullie leven! p.s. wat een dubbele tijd zal het voor jullie zijn (geweest). Sterkte en heel veel succes met deze zwangerschap!
Deze zin vind ik inderdaad ook heel erg mooi, omdat je Lieke er ook bij betrekt. En, de zin boven je banner is ook heel erg mooi! Gewoon doen waar jullie je het beste bij voelen meid! En wil je toch nogmaals feliciteren met je zwangerschap, ondanks dat het heel erg dubbel is!