Goed in april heb ik een curretage gehad omdat het hartje van ons kindje was gestopt met kloppen. 29 mei heb ik na 33 dagen weer een menstruatie gehad... Vorige week had ik krampen in mijn buik (wat ik vorige zwangerschap ook had 2 dagen voor nod en dat was voor mij een teken om te testen) ik dacht ow misschien is dat mijn menstruatie wel of een late eisprong... Verder niet over nagedacht... Totdat ik vandaag nog niet ongesteld ben geworden (1 dag overtijd) Maar ik weet natuurlijk dat je menstruatie in de war kan zijn na een curretage... Toch kreeg ik sterk het gevoel om een test te doen.. Zo gezegd zo gedaan en ik zie bij de kv test een heeelll licht streepje. Ik hoef hem daarvoor niet in het licht te houden ik zie het zo maar echt maar heeell licht. Nu dacht ik jaja ik verbeeld het me maar! En dat denk ik nog steeds... Dus zit te wachten tot mijn vriend vanavond thuis is... Ik heb het op de foto proberen te zetten maar met de mobiel is het niet goed in beeld te brengen helaas Nu heb ik de vorige zwangerschap een meer duidelijkere test gehad dan deze is dat normaal? Kan dat verschillen per zwangerschap? Ik ga er nog niet vanuit dat ik daadwerkelijk zwanger ben en zal over een paar dagen nogmaals testen (of met ochtendurine morgen?) wat denken jullie?
ja ochtendurine morgen! klinkt goed in elk geval en je hoort best vaak dat mensen snel weer zwanger zijn na een miskraam.. ik duim voor je!
Ik hoop het ook voor je kleintje88!! Ik gun het je echt na die ellende! Laat je het nog even weten ? :-D
hmmm wat zei je vriend er van? En wat denk je zelf? Misschien kan je kijken morgen ochtend of het donkerder wordt?
Mijn vriend is wat terughoudend en zei: mmm hadden we in de vorige zwangerschap niet ook het idee dat er een streepje stond maar dat het gewoon een voorgedrukt streepje bleek te zijn? (hij bedoeld het streepje dat je kan zien als je het in het licht houd) Dus ik zei tegen hem ja toen we hem in het licht hielde maar nu zie je hem toch zo. Toen zei die ja dat wel maar ach het zal toch wel niet... Dus die is ook een beetje terughoudend
hihihi mannen!! die snappen ook niks van onze testjes Ik kan hem ook zo zien en de mijne zegt; joh je bent gewoon scheinzwanger :-D mijne staat in mijn album,is die van jou ook zo licht? Liefs
Ik heb foto's toegevoegd maar er is weinig op te zien :S Idd die tests van mij zijn ongeveer vergelijkbaar als die jij hebt.... Alleen op de foto met een mobieltje is het niet goed erop te krijgen
Ohh mijn streepje ziet er in het echt hetzelfde uit als op jouw test! Ik ben benieuwd of je zwanger bent! Ik zal voor je duimen!
Heej kleintje, Dat is ook toevallig zie dat je vandaag ook ongesteld moest worden.. ik ook.. ik weet het 100% zeker want 16 dagen geleden zei de arts je ei staat op springen!!! en 2 dagen later voelde ik hem. Had zaterdag al een test gedaan en die was licht positief.. net als de jouwe zeg maar in het licht zie je hem best wel duidelijk. Een dag later deed ik er weer 1.. maar die was het zelfde en daarna heb ik er nog 2 gedaan maar ook weer het zelfde.. Vandaag heb ik maar besloten om niet te testen maar gewoon te kijken als er wat komt.. Ik vraag me steeds af is dit hcg hormoon niet van de vorige zwangerschap.. heb maandag de verloskundige gebeld en die zei dat, dat haast niet kon. Omdat je geen eisprong kan krijgen met hcg in je lichaam. Nou meid hoop echt dat je zwanger bent!!
Nee bij mij kan het eigenlijk niet van de vorige zwangerschap zijn... 2 weken erna had ik een test gedaan en die was al negatief dan lijkt het me raar dat hij nu ineens positief zou zijn ook omdat ik al gewoon een normale menstruatie etc heb gehad Heb vanmorgen nog een test gedaan weer licht positief, toen heb ik de verloskundige gebeld of ik dan wel of niet zwanger ben... ze zei tegen me dat ik ervan uit moest gaan van wel maar dat mijn eisprong misschien wat later is geweest of ik gewoon een wat langere cyclus heb gehad... Volgende week moet ik nog een keer testen (denk dat ik dat op maandag doe ofzo) en dan zullen we het wel zien Spannend zeg!!
Heej kleintje, ik heb 5 weken geleden gekeken als ik nog een positieve test had.. deze was nog heel licht en een week later werd ik ongesteld. Dus denk dat mijn hcg wel uit mijn lichaam is.. alleen ben zo bang dat het er toch nog in zit.. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld heb geen testen thuis, haal er vanmiddag wel weer 1. Maar het gekke is heb al anderhalve week echte symptomen. heb ook paar dagen na mijn ei heftige steken gehad. En zere borsten.. Maar ik ga nog niet te vroeg juigen.
spannend kleintje ik duim voor je ik heb al 3 dagen een posi ovutest weet iemand wat dit kan betekenen 3 eitjes haha
ik zie ook een streepje hoor meid misschien eens een digitale doen, zo weet je het helemaal zeker succes