pfff afwachten!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kleintje88, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Op de test van 2 juli zie ik duidelijk een streep. Kan niet missen dan toch??

Ik zeg: Gefeliciteerd! :D

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zie een hele duidelijke streep ;) Ondanks je mobieltje hihi ;) gefeliciteerd :D

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik zie het ook hoor en echt rolze ik denk zwanger !!!!!!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Inmiddels 2 testen verder ;)
    (oooeehhh slecht :p )

Gisteren 1 tje van de apotheek: pfff wat een klote testen zijn dat zeg Maar oké die was ook licht positief...

Vandaag eentje van de DA en ook die was positief, het streepje stond er wel meteen, eerst was hij wat licht nu is hij wat donkerder. (werd binnen 10 minuten een stuk donkerder en nu is hij nog donkerder)

Ik heb ook nog een digitale die ik nog wil doen misschien vandaag of morgen of maandag pff ik weet het niet :p haha
    Maar ja volgens mij ben ik dus echt zwanger ;) Heb ook de hele dag honger enz En dat zal misschien ook de reden kunnen zijn waarom ik weer vocht begin vast te houden (in combinatie met het warme weer natuurlijk)

Ik denk dat ik maar een banner ga aanmaken....

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zo even aangepast :)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Heb ook een digitale gedaan en die zegt ook zwanger...
    zo'n 3 - 4 weken (1-2 weken staat er dan op de test) en dat kan best kloppen want ik denk dat ik iets korter zwanger ben....

Deel Deze Pagina