Verliep jullie zwangerschap goed na een heel goede eerste echo rond 6 a 7 weken (goede grootte , kloppend hartje)?
Ja, eerste zwangerschap eerste echo’s met 5+1 (vruchtzak en dooierzakje zichtbaar) en 7+1 (mini embryo met mooi kloppend hartje) gehad, nu een dochter van 14 maanden. Deze zwangerschap eerste echo met 6+6 en ook een mooie embryo met goed kloppend hartje gezien. Nog niet geboren, maar binnen enkele weken zou hij er moeten zijn Hoewel een kloppend hartje de kansen vergroot dat het goed gaat (het is immers een flinke mijlpaal) bied het je helaas geen garanties.
Ja hier gelukkig wel. Echter m'n collega had bij 8+1 een prachtige echo en 8+3 was het hartje gestopt met kloppen. De kans dat het alsnog mis gaat blijft helaas aanwezig.
Niet gestemd. ..mijn mogelijkheden staan er niet bij. 7x miskraam rond de 6wk...vlak voor de eerste echo. 1x twee goede echo's gehad bij 6 & 8 weken en bij de 12wk echo klopte het hartje niet meer. 1x goede echo's bij 6, 7, 8, 9, 10, 12 weken en een gezond kindje gekregen.
Helaas valt er nog niet zoveel van te zeggen. De eerste maanden blijven spannend, ongeacht de uitkomst van een eerste echo. Hier beide opties meegemaakt: Een prachtige dochter van inmiddels tien jaar oud, en een missed abortion met 11 weken na beide keren een perfecte eerste echo te hebben gehad.
Hier mijn eerste zwangerschap wel, enkele maanden terug mooi kloppend hartje op 6weken 3 dagen, en op 8weken bleek het al bijna 2 weken gestopt te zijn met geoeien (niet lang na de 6w echo) Deze zwangerschap is nog af te wachten, woensdag echo...
Beidde opties meegemaakt. Goede echo met bijna 8 weken, was helemaal perfect, hartje klopte mooi en stevig, grootte was goed, maar met 10 weken stopte het alsnog. (bleek op de echo met 10.5) Maar ook goede echo's gehad bij de zwangerschap van mijn zoon! En die is gezond geboren!