progesteron waarde van 72 heeft pregnyl er invloed op?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ProudMom28, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi dames, merk dat ik deze cyclus echt niet zonder jullie kan. Maar ik heb zojuist mijn progesteron waarde door gekregen en deze was 72 nu helemaal blij want is super. Alleen vroeg ik mij af of pregnyl dus hcg hormoon daar invloed op heeft? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Volgens mij verhoogd pregnyl je progesteron niet, maar zorgt het ervoor dat het langer in stand blijft. Maar mss is er nog een progesteron expert in de zaal ;)

Goed nieuws in elk geval

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Is dat je waarde op de 5e-7e dag na je eisprong? De waarde van het progesteron zegt alleen iets over de eisprong en niets over een zwangerschap. Je progesteron moet minimaal 20-30 zijn als je 5-7 dagen na je eisprong zit. Zit je daarboven, dan heb je een goede eisprong gehad. Daaronder niet. Voor de rest is het afwachten. Volgens mij heeft Pregnyl er geen invloed op. Succes!

4. ProudMom28

Thanx ladies, ik heb 5 dagen na vermoedelijke ei progesteron laten prikken. Naar mijn inziens is die pas woensdag geweest. Maar gezien de waarde onmogelijk eingelijk. Ben super blij,maar dacht straks komt het mede van de pregnyl die nog goed in mijn lichaam zit. Zo dankjullie wel meiden voor jullie antwoordt en expertiese.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Indirect heeft prenyl er natiirlijk invloed op. Pregnyl helpt je bij een goede eisprong..waardoor je progesteron zal stijgen.
    Je pregnyl heeft zijn werk dus goed gedaan :)

6. ProudMom28

Dankjewel. Maar je kan dus geen hoge waarde van pregnyl krijgen?

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Progesteron maakt de placenta aan, dus niet afhankelijk van je HCG

8. ProudMom28

Aah okey, zo zit dat dus dankjewel voor jullie antwoorden echt zo fijn!

Deel Deze Pagina