Hoi dames, merk dat ik deze cyclus echt niet zonder jullie kan. Maar ik heb zojuist mijn progesteron waarde door gekregen en deze was 72 nu helemaal blij want is super. Alleen vroeg ik mij af of pregnyl dus hcg hormoon daar invloed op heeft? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Volgens mij verhoogd pregnyl je progesteron niet, maar zorgt het ervoor dat het langer in stand blijft. Maar mss is er nog een progesteron expert in de zaal Goed nieuws in elk geval
Is dat je waarde op de 5e-7e dag na je eisprong? De waarde van het progesteron zegt alleen iets over de eisprong en niets over een zwangerschap. Je progesteron moet minimaal 20-30 zijn als je 5-7 dagen na je eisprong zit. Zit je daarboven, dan heb je een goede eisprong gehad. Daaronder niet. Voor de rest is het afwachten. Volgens mij heeft Pregnyl er geen invloed op. Succes!
Thanx ladies, ik heb 5 dagen na vermoedelijke ei progesteron laten prikken. Naar mijn inziens is die pas woensdag geweest. Maar gezien de waarde onmogelijk eingelijk. Ben super blij,maar dacht straks komt het mede van de pregnyl die nog goed in mijn lichaam zit. Zo dankjullie wel meiden voor jullie antwoordt en expertiese.
Indirect heeft prenyl er natiirlijk invloed op. Pregnyl helpt je bij een goede eisprong..waardoor je progesteron zal stijgen. Je pregnyl heeft zijn werk dus goed gedaan