Bibabad, past en kan dit?

Discussion in 'Verzorging' started by mm7, Oct 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mm7

mm7 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    2,801
    28
    48
    Weet iemand of je in een bibabad een badzitje kan plaatsen?

En dan bedoel ik deze : Prenatal - Bad en Verzorging - Badaccessoires - Prenatal

Of moet ik dan eventueel er een badmat tussen plaatsen?

Ik zou zo graag mn twee kindjes tegelijk in bad willen doen, want ik kom gewoon tijd te kort haha...

En er passen geen 2 badzitjes in mijn normale badje.

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik denk dat zo'n badzitje wel hecht aan het doek van het bibabad.
    Het bibabad is gemaakt van een soort zeil dat zuigt volgens mij gewoon vacuum met een zuignapje.

Ik zou wel zo'n inklapbare nemen als je ze allebei tegelijk in bad wil doen. Je hbt ok een lightweight maar die is maar 60x60. De inklapbare heb je vanaf 80x80(niet verstelbaar) en 70x90 (verstelbaar)

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik heb een bibabad en de zuignappen blijven niet goed zitten hoor. Mijn dochtertje is toen ze er nog in zat een aantl keer voorover gedoken. Maar vond dat beter dan haar continu moeten vsthouden. Gewoon goed opletten en weer aanduwen als ie kantelt. Opletten moet je toch altijd. Verder erg blij met het bibabad. Kinderen zitten er altijd lekker samen in

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kindjes zijn nu ruim 8 maanden, dan zullen we waarschijnlijk binnen nu en een maand of 2 wel zelf kunnen gaan zitten? Dan kan je ze zonder badzitje in het bibabad doen!

5. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,702
    2,513
    113
    Ook hier de ervaring dat zuignappen niet goed aan het zeil blijven plakken. Verder zijn we super tevreden met het bibabad (en onze dochter ook ;) )

Share This Page