Ik had ook iedere maand pijn aan mijn rug toen ik gestopt was met de pil. Ook toen ik nog niet gestopt was, had ik er soms ook last van. Alleen nu had ik er ook last van en ben zwanger! Het kan dus beide kanten op! Ik weet alleen dat het ontpillen je erg voor de gek kan houden. Maar weet je zeker of je je eisprong al hebt gehad?
ja die heb ik al gehad en toen hebben we ook seks gehad ik en mijn vriend en hoofd pijn heb ook best wel vaak duss k weet het echt niet
shari160: misschien een innestelingsbloeding? dat zou ook nog kunnen, hoelang was je overtijd toen je de test deed, want sommige testen reageren heel gevoelig op het hcg hormoon, ikzelf had 2 negatieve testen, ik was 7 dagen overtijd toen hij pas goed ZWANGER aangaf. nog een testje doen misschien?
voor sommige testen is 1 dag te vroeg, zoals predictor bijv.als je hier op de site eens wat rondleest dan lees je dat er dames zijn die wel 2 of 3 x neg testen en bij 7 a 8 dagen overtijd pas pos. testen.ik zou over ongeveer een weekje nog een testje doen (als je nog niet ongesteld bent,) bruine afscheiding kan ook van de innesteling komen, dat zie je wel vaker hoor, niet gelijk de moed opgeven. maar het is wel zo dat, als je gestopt bent met de pil dat je lichaam moet ontpillen en dat kan ook die klachten geven alsof je zwanger bent, je lichaam ondergaat dan ook wat veranderen zo zonder die pil,je lichaam kan je goed voor de gek houden, niet gelijk de moed verliezen en over een paar dagen/weekje nog een testje doen.
de eerste keer dat ik ongesteld werd na het stoppen met de pil was ook heel anders dan de keren daarvoor. Ik had klachten die ik normaal gesproken niet had ( pijnlijke rug/borsten) en voelde alles veel intenser. Ik had ook een langere cyclus, 32 dagen. Het bloedverlies was eigenlijk hetzelfde als je beschrijft, bruin bij vegen, niet meer dan dat. Dit had waarschijlijk nog met he ontpillen te maken. Gelukkig een cylcus verder niet ongesteld geworden. Sterkte verder en als je het niet vertrouwd testen of naar de huisarts gaan.
je voelt van alles maar de meeste duidelijkheid krijg je door te gaan testen. En als je dan nog geen duidelijkheid hebt ga dan naar de huisarts voor een urine- of bloedtest.
en ik eet de laaste ook heel veel maar ik ben nog maar 1 dag overtijd dus heb ik de test te vroeg gedaan denk ik
Hoi Shari, heb je het NOD-forum al eens bezocht? Daar wordt heel veel gekletst door meiden die ook zwanger willen worden over symptomen en onzekerheden enzo.
dat hoeft niet perse hoor. Echter weet je niet hoelang je cyclus is omdat je hiervoor aan de pil was. Succes er verder mee.
kiwi's is ook echt een gouden tip meid ! gewoon een paar lekkere rijpe per dag en na een paar dagen kan je echt !