Arme vent... Ik slaap zoiezo al enorm slecht, Dan kom ik wel ff checken vannacht.. Al hoop ik je hier niet te zien vannacht hoor!
aaahhh... wat ontzettend zielig! Geen ervaring, maar huilen en het idee hebben dat er wat is, is echt niet leuk. maar wel fijn dat je morgen naar de KA! Succes met de nacht!
hij heeft net nog vreselijk gehuild maar nu in slaap gevallen ga met hem nu op bed liggen hoop dat ie goeeed slaapt en we morgen weten hoe of wat
Slijm in ontlasting hier altijd bij 2 dingen: voedsel waar hij niet tegen kan of darminfectie. En dan bedoel ik flink slijm niet een klein beetje bij verkoudheid enzo. Hoe lang krijgt hij al nutramigen? Kan ook zijn dat het niet genoeg is en hij neocate moet krijgen. Hier ook neocate en laatst geprovoceerd met nutramigen en resultaat diarree en slijm. Kan ook een buikvirus zijn. Bespreek ook vooral het verschil in gedrag en huilen met de ka. Veel sterkte
Wat sneu maar wel goed! Drinkt hij dan wel goed? Want met de hitte op komst moet dat wel.... Anders misschien toch eerder maar trek aan de bel als het echt niet meer gaat thuis! Sterkte!
ja hij drinkt goed maar geeft ook veel terug , geef hem tussendoor kleine flesjes zodat ie voldoende vocht heeft moet zen plasluiers in de gaten houden anders direct opname en vocht via baxter
voel me raar , ben zoo bang hoop ergens dat ze iets vinden en er wat aan kunnen doen anderzijds hoop ik dat ze niet vinden , pff kijk der als een berg tegenop , ze gaan ook een gastroscopie doen en ph metrie zoiezo al en bloedafname waarschijnlijk echo van darmpjes ook , vind het zoo sneu anderzijds ben ik opgelucht dat ze er wat aan willen doen ,
Wees inderdaad maar blij dat ze hem van top tot teen na gaan kijken.. Maar het weekend duurt nu dan ook zolang voor je. Ik voel met je mee hoor.. je mag me altijd pben!
Dat is het ook... Als het erger wordt naar je idee bel je gewoon weer.. Maar ik hoop dat het gewoon een simpele infectie is!