Ik heb vandaag zo'n dag bah. Ik ben ruim 29 weken zwanger en heb een beste toeter die me al flink in de weg zit. Heb bi waardoor heel veel niet meer wil. Vandaag flink last van bandenpijn. Heb de afgelopen nacht weer niet geslapen omdat mijn bekken pijn doen omdat mijn handen slapen omdat het maagzuur opspeelt. En heb vandaag het gewoon even gehad. Zwanger zijn is voor mij een noodzakelijk kwaad om een doel te bereiken maar heb het vandaag even gehad. Ik verlang er na om mijn kleine meid vast te houden en te knuffelen om me zelf weer goed te kunnen bewegen om me uberhaupt weer te kunnen bewegen zonder pijn. Nog uiterlijk 12 weekjes door zetten. De meeste dagen kan ik er van genieten omdat ik me er maar aan toegeef maar vandaag wil me dat niet lukken. Zo dat lucht op
Meid, dat heeft iedereen, is heel normaal! Lekker eruit gooien en verder gaan, omdat je nou eenmaal geen keus hebt. Ik vind zwanger zijn ook niet echt geweldig en mensen vinden me dan ondankbaar....nou sorry hoor, tuurlijk ben ik heel dankbaar dat het allemaal zo snel gelukt is, ik er meteen twee krijg en alles heel erg goed gaat, maar dat neemt niet weg dat zwanger zijn niet echt mijn ding is en ik heel erg uitzie naar mn kindjes. Maar zoals je zegt, nog even doorbijten en straks een mooi kindje in je armen
Ik ben ook heel dankbaar hoor na 3 miskramen weer een zwangerschap uit te mogen dragen. Tis altijd een wonder dat een vrouw zwanger mag zijn. Vind het alleen heel zwaar om mijn lichaam 40 weken lang af te moeten staan. Lopen staan even afwassen mijn eigen huishouden doen met zoon naar zwemles alles is een opgave en resulteerd in een dag pijn naderhand. Moet zoveel uit handen geven terwijl ik normaal een heel bezigbijtje ben. Weet dat er met mij zovele zijn die een zwangerschap zwaar vinden en er af en toe helemaal klaar mee en daarom is het ook zo lekker om op zo'n forum ff je gal te mogen spuwen en dat er mensen zijn die het begrijpen. Mijn vriendin is ook zwanger maar die kan en doet alles nog we verschillen 9 dagen tis wel es frustrerend