Hallo Ik heb een vraagje misschien heel stom Ik heb een cb digitale test gedaan. En daar kwam niet zwanger uit. Toen haalde in de test staaf eruit om weg te gooien en zag 2 streepjes staan is dat normaal??? Of is de test positief alleen is het nog te vaag om het op te vangen? Waarschijnlijk zit ik me gewoon gek te maken. Maar herkent iemand dit ook???? Alvast bedankt. Liefs
Schijnt dat je de diditale test niet zo af mag lezen... Toch even een andere test proberen als je niet zeker bent. CB doet er geloof ik ook langer over om hormoon te vinden in je urine.. britt
Het was ook niet de bedoeling om het zo af te lezen maar mijn oog viel er op vandaar dat ik begon te twijfelen Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb precies hetzelfde gehad en dacht ook huh.. Dat was vorige maand.. en toen was ik niet zwanger.. Succes meis
ik had een nega test met de digitale CB en toen ik de teststrip eruit haalde stond er maar 1 streepje hahahaha Geen idee hoe dat werkt, maar in de gebruiksaanwijziging staat wel dat je niet op de teststrips zelf moet kijken! Ik heb geen idee hoe of wat dus!
bij een digitale test koop je test staafjes en zit er een huls bij waar die test staaf in doet. Dan doe je de test en dan lees je af 'niet zwanger ' of 'zwanger' dus geen streepjes meer.
das wel beter... dat gekloot ook altijd met die streepjes.. is hij nou wel of niet roze... ja een beetje.nog maar een doen.. nee toch niet. Om gek van te worden! Xxx
ja ik dacht ook dat ze makkelijker waren! Maar je hoort hier toch veel negatieve verhalen...wel zwanger zijn en niet zwanger aangeven...je heb heel veel hsg hormoon nodig voor een positieve test....
Ik vind zo'n streepjestest toch ook veel fijner denk ik. Volgens mij zou ik zo'n digitale minder snel geloven, al zegt ie zwanger.