misselijk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 18 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou had ik het mezelf zo beloofd, deze maand ga je jezelf niet gek lopen maken!!! Tenzij ik ook effectief sta te braken...

Je voelt 'm al aankomen, ben me toch een partij misselijk, net al boven de pot gehangen (sorry voor de details) en manlief zegt doodleuk, goh wat zijn je borsten stevig....

Dus je snapt, de gekte is reeds toegeslagen. Gelukkig kan ik dinsdag pas testen, dus ik heb heerlijk 7 dagen om mezelf gek te gaan zitten maken.

Sorry, maar ik moet t ff kwijt!!! Wat ben ik een stomme muts zeg!! :rolleyes:

Laten we er maar van uit gaan dat t door t warme weer komt...

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nee hoor je bent geen stomme muts. Zal voor je duimen, spannend

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Gekkie!!!!!!!!!!!, ik ga voor je duimen hoor!!!!!!!!

4. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Zie!!... verstand en gevoel zijn 2 compleet verschillende dingen! :)

Ik hoop voor je dat 't raak is!

Groetjes,
    Sandra

5. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Mijn duimen draaien ook voor je!

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Toch blijft het vreemd dat je met je geest je lichaam zo op hol kan krijgen hè.

Ik weet dat heel moeilijk is maar het kan ook andersom. Je kunt ook met je verstand je lichaam de andere kant op sturen.

Gedachten bepalen je gevoelens.

Als je er echt hinder van ondervindt zou je je er eens in kunnen verdiepen. Ervaar je het niet als hinder maar meer als vervelend bijverschijnsel, troost je dan met de gedachte dat er waarschijnlijk een dag komt waarop je jezelf in de spiegel aankijkt en denkt ... het was het me allemaal waard !!

Ook ik zal aan je denken, succes meid !!

Liefs Lotte.

7. Niet meer actief

hartelijk dank voor alle lieve berichten!

Ik heb inderdaad sterk het idee dat ik mezelf gek loop te maken, dit is me iedere maand opnieuw gelukt!

haha, het lichaam is een raar ding! Ik ga proberen de komende week mezelf kwaalloos te denken! Kijken of dat lukt.... ;)

8. Urban

Urban Actief lid

13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Ik ken het maar al e goed. Ben nu al 4 dagen goed misselijk. Normaal rond de eisprong 2 dagen maar nu al langer. Gisteren mijn moeder gesproken erover en die was gelijk al flink misselijk.

Ik loop dus nu al helemaal te zenuwen aan de ene kant weet ik dat het niet kan aan de andere kant waarom niet. Mijn moeder was al vrij snel zwanger iedere keer dus waarom ik niet?.

Als het niet zo is moet ik weer een heeeleee tijd wachten op de volgende kans omdat mijn vriend er dan weer is. maar toch stiekum hoop je.

Ik ben nu anders misselijk als normaal. Veel steken in mijn onderbuik.

9. Niet meer actief

moeilijk he... Normaal gesproken begin ik nu krampen te krijgen, maar helemaal niks....
    Het is allemaal maar knap lastig dat je lichaam je zo in de maling kan nemen!! Sterkte, want jij moet ook nog een poos wachten zeg!!

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Gekkerd ben je toch!

Nou wellicht is de maansteen die ik voor je heb niet meer nodig!!

Niet te druk maken meis! ( ik weet het ik heb makkelijk praten)

Denk aan je!

xxx

11. Niet meer actief

Net ineens misselijk (zit op mn werk) ren keihard naar wc en trekt weg... ben wel nogsteeds misselijk... en ik was er juist zo ontzettend niet mee bezig!!!

Dank je schat! Succes zo!! Kus

12. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    ja zoals we er allemaal niet mee bezig zijn die laatste week voor het testen...Hahhaaaahaa

Alleen maar daar aan denken dat je er niet aan moet denken zeg maar...snap je

Nou meis veel succes met wachten..ben benieuwd

Britt

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Dank je wel :)

Hou je wel op de hoogte over dat beebje van me.

xxx

14. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Hihi, ja, op mijn werk kan ik er ook verschrikkelijk niet mee bezig zijn. Het is nogal druk, gelukkig. Maar na mijn late dienst van vandaag ben ik twee dagen vrij. Onmenselijk! Hoe kan een mens nou nuchter en rationeel blijven als ze twee vrije dagen heeft, pal voor haar NOD? ;)

Hey, maar Mo, het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon zwanger bent hè. :D

Ik duim voor je!

Belle.

15. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik had vanaf vandaag drie dagen vrij en ik kon me weer niet inhouden vanochtend. Dacht ook "ga echt niet zitten wachten en niks doen"

Britt

16. Niet meer actief

ja, het zou zomaar kunnen dat ik zwanger ben, hahaha, maar dat geloof ik niet!! gek he...
    Heb echt t idee dat t pas in oktober gebeurt....

en britt, groot gelijk want dit wil je gewoon zo lang mogelijk weten!!!

17. Niet meer actief

:oops: zo ff topicje weer omhoog gehaald... ben nogsteeds misselijk! had kramp in mn buik denk zal mn ongie wel zijn, nee hoor heb gewoon heel erg last van mn darmen. Suffe gedoe. Begin wel steeds meer hoop te krijgen, want volgens mij veranderen mn borsten echt... (hahaha of zou je dat ook kunnen faken) Ben zoooo benieuwd... :oops:

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ga voor je duimen hoor!!! :D

19. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Succes meid, het is nou eenmaal ook zo spannend als je het graag wil.

Erica

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ook ik neem me voor elke keer niet teveel te gaan voelen...de eerste 2 weken gaat dat goed maar dan na de ei sprong..tadaaaaaaaaa..hier een steekje daar een steekje...zou ik dan toch...ach welnee...of ja k voel t toch echt!

De klustijd is hier vol bezig...Je hoort me wel weer de aankomende 2 weken!

Succes Ik duim mee!!

@SandraK..ik zie dat je dag 2 van de cyclus hebt...Balen!!

Eergister stond je nog overtijd en ik had zo gehoopt voor je!

Liefs Ninetje

Deel Deze Pagina