Pfff ben het zo zat!

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantallcindy, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat veel mannen hierin gewoon anders zijn. Vrouwen soms ook trouwens, ik ben niet romantisch aangelegd ;). We zijn nu 15 jaar samen en doen af en toe leuke dingen echt samen, verrassen elkaar wel met onze verjaardag, of soms tussendoor. En verder zijn we gewoon lief voor elkaar (meestal ;)) en dat is voor ons gewoon genoeg.
     
  2. JackieSt

    JackieSt Fanatiek lid

    18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Herkenbaar! *lol* :D

    Hier in 6,5 jaar nog nooit een bos bloemen gehad. Maar goed, ik hecht daar ook totaal geen waarde aan.

    Ik zou het proberen te accepteren. Des te leuker is het als je wel een keer wat krijgt.
     
  3. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Een tip: Probeer de dingen te zien die hij wel voor je doet, ipv de dingen die hij niet doet. Praat met elkaar over jouw wensen en zijn wensen. :)
     
  4. snoeppapiertje

    snoeppapiertje Bekend lid

    24 feb 2014
    582
    0
    0
    Is je verwachting niet te hoog?
    Verwacht je niet teveel van hem nu? hij kan er waarschijnlijk eventjes weinig mee. Misschien gewoon even de tijd gunnen?
     
  5. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Het meest romantische vind ik; dat het komt wanneer ik het niet verwacht en ik er dus vooral niet op reken!

    Als mijn vent elke maand met een bos bloemen thuis komt, hartstikke leuk, maar daar wen je toch ook aan en hoe romantisch is dat dan nog? Niet dat ik niet blij zou zijn met de bloemen overigens..
     
  6. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    bloemen/chocola/ briefjes.. ehhh met mijn verjaardag.

    lijkt me belangrijker dat jullie kunnen genieten van een knuffel , samen zijn enz.

    Ik denk dat de spanningen op jullie allebei doorwerken en daarbij denk ik ook dat jouw verwachtingen te hoog zijn. eerst rust dat het goed gaat met de kleine en dan lekker verder. financiele druk is vaak bij mannen ook hoog zeker met een kleintje onder weg, oerinstinct. moet zorgen voor...
     
  7. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oké bedankt voor jullie reacties Miss miet ik dan idd wat minder verwachten.
     
  8. Candle26

    Candle26 Niet meer actief

    Het allerbeste is om goed met elkaar te blijven praten! Het klinkt misschien ontzettend suf, maar wij hebben een pre-marriage- cursus gedaan. Niet omdat we elkaar kwijt waren oid of problemen hadden, maar omdat we wilden weten hoe we elkaars behoeften kunnen blijven peilen e.d. Belangrijkste punt wat er naar voren komt; praten is het belangrijkste. Jij kunt dus bijvoorbeeld bloemen en kadootje romantisch vinden, terwijl hij hele andere dingen onder romantisch invult, misschien wel als hij een keertje kookt. Als hij dan niet de waardering daarvoor krijgt (lees: denkt romantisch te doen en vervolgens hoort dat ie nooit meer romantisch is) dan kan dat behoorlijk demotiveren.

    Dat hij nu niet samen wil douchen bijvoorbeeld hoeft niet te betekenen dat dat nooit komt. Als hij van jou hoort, dat samen douchen jou ont-zettend blij maakt en jou echt dat gevoel geeft van waardering bijvoorbeeld, dan heeft dat wel even de tijd nodig om tot hem in te werken. En vergis je niet, mannen willen ook het idee krijgen dat je ziet wat ze doen! Alleen bij hen werkt dat anders!

    Als hij een drukke baan heeft, en daarnaast voor jou staat te koken, de was een keer doet of iets anders, en jij zegt tegen hem: lieverd wat fijn dat je ondanks je drukke dag/week dat even voor me doet! Moet je eens kijken wat dat vaak op lange termijn voor effect heeft!
     
  9. ikke175

    ikke175 Fanatiek lid

    30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen dat je je zo voelt maar niet alle mannen snappen romantiek.
    Ik heb nu meer dan 6 jaar een relatie met mijn vriend en romantisch is ie echt niet.
    Heb 1x een bos bloemen gehad omdat hij iets goed te maken had.
    ( ik was beledigd omdat hij me geen fijne Moederdag wenste. Ik was in zijn ogen geen moeder, of ja niet voor hem zeg maar... Omdat ik andere dingen gewend ben met Moederdag dan hij botste dit op die dag zelf. Was ook de eerste keer dat we ruzie hebben gehad in onze relatie.. haha ) maar goed..

    Verder krijg ik alleen functionele briefjes;
    Lieve schat en dames, ik heb de vaatwasser aangezet, wil je die als hij klaar is open zetten? xxx dien mupke en papa... Zo gaat dat hier ;)
     
  10. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    och, romantiek, ik weet niet eens meer wat het is, maar ik ga er niet bij zitten treuren en mijn man is er gewoon niet van. als ik 1x in het jaar een bos bloemen krijg ben ik al verrast. En soms vraag ik er gewoon om in de winkel. Ik vind mijn man er niet open voor staan, dan ga ik hem niet dwingen. Ik vraag hem ook niet om winkelen leuk te vinden bijv.
     
  11. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Niks meer aan toe te voegen.... Nou ja .. Praat eens met je man, voor hem zal het allemaal ook niet makkelijk zijn geweest;)
     

Deel Deze Pagina