Hallo dames, 11 maanden geleden ben ik bevallen. Mijn cyclus is nog steeds onregelmatig. Ik ben 3 december ongesteld geworden, cyclus ervoor na 28 ongesteld geworden. Ik voel me nu wel beetje raar, vaker rare steekjes in de onderbuik, opgezwollen gevoel, mijn borstel voelen ook anders. Ik heb vanochtend getest en het was negatief. Bij mijn dochter teste ik al paar dagen voor NOD positief. Omdat ik bloedverdunners slik is het erg belangrijk dat ik snel weet dat ik zwanger ben, omdat mijn pillen gevaarlijk zijn voor het kindje. Ik zal dan denk ik elke paar dagen testen totdat ik ongesteld word of posi test in handen heb. Is het mogelijk dat je wel zwanger ben maar dat testen het niet meten? Kan je met bloedonderzoek wat meer zien? Alvast bedankt
vorige cyclus 28...en die daarvoor? Heb je een lijstje? In principe urine test positief moeten testen als je zwanger bent..maar als je cyclus erg onregelmatig zwanger bent kan je gewoon nog niet ver genoeg zijn. Misschien handig om ovu testen te gebruiken zodat je zeker bent van je NOD
Dat het elke keer anders is. Het cyclussen ervoor waren ook elke keer anders. Voor de zwangerschap was ik elke maand na 30 dagen ongesteld.
haha Heb je gewoon een lijstje met de lengtes? Elke keer anders kan een verschil van 1 dag zijn, dat is niet ongerelmatig.
Ik zou voor de voorzorg zeker blijven testen als je medicatie slikt die schadelijk is. Dat is voor je eigen gemoedsrust ook beter lijkt me zo.
Ik zet altijd in mijn telefoon wanneer ik ongesteld raak. Ik denk dat er niks anders op zit dan elke paar dagen blijven testen.