Dag Dames, Ik ben nu ongeveer 5 dagen na mijn eisprong en heb vreselijke krampen.. Mijn ongi kan het toch nog niet zijn?! Dit was mijn (denk ik) eerste eisprong ik heb namelijk pco en deze eisprong is opgewekt met 150mg clomid.. Er waren 2 eiblaasjes die afgelopen maandag 20mm waren dus maandag of dinsdag zijn gesprongen.. Weet iemand wat die pijn die ik nu heb kan zijn? Bij elke beweging hoesten en na het plassen doet het erg veel pijn en als ik stil zit is het een zeurderig gevoel.. Niet echt pijnlijk.. Liefs
Kan dat zo snel? Ik wil maandag mijn urine even laten checken.. Blaasontsteking voel ik nooit maar misschien is dit het Innesteling zou wel heel snel zijn toch? Zit is dan ook nog verschil in 1 innesteling of 2 aangezien ik 2 eisblaasjes had. Liefs
ik kan me in jou verhaal vinden! alleen heb ik het niet bij plassen.. bij mij lijkt het meer op 'bandenpijn'. ik krijg het als ik rechtsta of als ik van zij verander in bed of als ik iets hef,dan voel ik dat schuin onder mijn navel en trekt het door tot in mijn lies...
Blaasontsteking kan ook maar innestelingen komen voor vanaf 3dpo. Heb er hier al meerdere gezien. Al is het niet gemiddeld, dat klopt. Ik heb trouwens geen idee hoe het voelt hoor dus gok maar wat. Blaasontsteking ook niet trouwens.
@sofie ik denk niet dat het in mijn geval bandenpijn is.. Volgens mij groeit de baarmoeder nog niet in de fase.. Maar you never know @babke de pijn is nu een stuk minder als gisteren. Ik heb het nu alleen nog met hoesten.. Ik zal echt nog moeten af wachten.. Woensdag bloed prikken voor progestoron en dan volgende week maandag thuistest doen voor hcg.. Spannende tijd.. Nu het eindelijk heel dicht bij is vind ik het best eng