Blij! Eindelijk geen pijn meer!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Bubi, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Hoi! Ben zo happy moest het even delen... en misschien ook fijn voor anderen die veel last hadden bij het voeden, na ruim 11 weken borstvoeding is de pijn aan m'n tepels eindelijk weg! Wat ben ik blij dat ik volgehouden heb!
    Er hebben in totaal vier zusters, twee lactatiedeskundigen en nog tig andere mama's naar gekeken maar we konden er niet uitkomen waarom ik zo'n pijnlijke tepels bleef houden, voeden was vooral de eerste 9 weken ondraagelijk :(, geen kloofjes, hij dronk goed en hapte goed aan. Ik probeerde veel af te wisselen van houding, cremetjes, stoppen met cremetjes, tepelhoedjes, kolven... pff en nu eindelijk geen pijn meer :) Geniet er echt van!
    Uiteindelijk hoorde ik vaak dat ik door m'n rode haar gewoon een gevoeliger huid heb, dus ik denk dat het daaraan gelegen heeft.
    In ieder geval, mama's die ook last hebben, blijf volhouden! Het is uiteindelijk het beste voor je kindje en het gaat echt over :), zo fijn om zelf m'n kindje te kunnen voeden :)

Haha lang verhaal maar misschien help ik er anderen mee! xxx

2. Misstiara5

Misstiara5 Actief lid

29 sep 2012
    436
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Bubi! Geniet ervan! Heel goed dat je hebt volgehouden! Petje af!

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Knap hoor dat je dat volgehouden hebt! Hopelijk nu lekker van genieten.

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd!

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Of dat kan weet ik niet, maar wat het ook zou kunnen zijn is dat je kindje nu gewoon wat groter is. Ik had hetzelfde namelijk bij Jitte en de LK vertelde toen dat het waarschijnlijk kwam doordat ze gegroeid was en haar mondje dus ook groter was en dat ze daardoor weer beter kon aanhappen.

Nou ja, maakt niet uit eigenlijk, het fijnste is dat je pijnloos kunt voeden! Wat een opluchting hè? ;)

Deel Deze Pagina