Hier doen mijn kids dat ook hoor. Niet op het aanrecht klimmen, maar creatief omgaan met de regels van mama 😉 als ik even de was ophang boven en ze zijn in een dwarse bui, diens e ook dingen die ze normaal gesproken nooit doen. Vorig jaar zaten ze met de pot pasta onder de eettafel 😁 tja. Hier is het helaas erg gehorig en ik hoor alles wat mijn buurkinderen doen. Rennen, vliegen, stampen. Gaat soms door tot 22.00 uur savonds. Ook doordeweeks. Maar daar tegenover staat dat mijn lieve dochter kan krijsen als een speenvarken. Zeker als ze haar dag niet heeft of haar zin niet krijgt. Als het voor jouw niet draagbaar is moet je er wat van zeggen.
je kunt het er rustig met je buren over hebben. Is niet 'normaal' dat je dag in dag uit moet horen dat de kinderen met deuren smijten of aan het rennen zijn. Je kunt het op een vriendelijke manier tegen ze zeggen, dan kunnen ze er rekening mee houden. Nu weten ze van niks
TS ik zou gewoon in als je haar eens tegenkomt in gesprek gaan met je buurvrouw, want je weet inderdaad niet of ze al iets probeert te doen aan het stampen en rennen. Misschien is zij ook wel erg geïrriteerd daarover en weet ze niet hoe ze haar kinderen rustig kan krijgen. en nu vul je het zelf in. Succes