ik dacht, ik kijk t een poosje aan, maar t blijft... zoonlief slaapt s middags erg onrustig, hij huilt in zn slaap, en dan vooral aan t einde van zn slaapcyclus (45min.) als ik niks doe, wordt ie wakker en is niet echt happy, gewoon nog moe dus. wat ik nu doe, is speentje terug (lijkt hij ook te zoeken) aai over bolletje, muziekje aan en dan slaapt ie verder. soms moet ik dit wel 4/5x herhalen in 2,5uur tijd. dit gaat nu al zeker 3 weken zo, t sprongetje van 12 weken hebben we allang gehad, maar dit blijft. hierdoor kan ik m niet boven leggen te slapen, want ik ben dan niet snel genoeg bij hem, en dat wordt hij wakker. dus hij slaapt nog bij me in de woonkamer, het maakt niet uit of het rustig is, of dat de tv aanstaat of er visite is. daar ligt het dus niet aan. iemand een tip of herkenning?
Wij hebben dit met zijn avond slaapje gehad... ik denk wel bijna 4 weken en zo goed als iedere avond... ineens werd t heel af en toe en nu eigenlijk nog maar zelden... Geen tips.. gaat vanzelf weer over!