demi slaap in een dunne slaapzak zonder mouwen. maar heeft wel een pyama aan en ligt nog onder een dubbelgeslagen deken. ze heeft het snel warm dus vandaar geen winterslaapzak hier. liefs
Hoi, Ik gebruik een winterslaapzak, mijn dametje kruipt onder de dekens vandaan en voelt dan wel koud aan, vandaar. Groetjes Monique76
ik een winterslaapzak met mouwen, heb namelijk geen kachel aan op de kamer en het rooster open, lekker fris!
Ik gebruik helemaal geen slaapzak die kleine van mij word helemaal panische ( weet niet hoe je het schrijft hihihihi ) van die slaapzakken, kyano slaapt gewoon onder een dikke deken, vind hij heerlijk....
Winterslaapzak, met nu even de mouwtjes eraan omdat haar armpjes toch wel koud waren vanmorgen en onder een lakentje (voor mijn gevoe,l toch wat geborgenheid).
Winterslaapzak en romper met lange mouwen en pyama,verder laken en dubbel geslagen deken,het wordt namelijk behoorlijk koud op haar kamertje zo 14 graden
Iman slaapt nog in de zomerslaapzak met een deken erover. Ik vind het nog niet erg koud op haar kamertje!
Op Glenn zijn kamer is het nu 18 graden en het mannetje ligt in een rompertje zonder mouwen in zijn winter CS. Hij heeft warme handjes en een warm nekje. Maar ik controleer het strakjes nóg een keerjte. Want hij ligt aan de koude kant van het huis.
Bij mijn dochter op haar kamer is het echt koud in de nacht. Ze heeft romper met lange mouwen, pyjama, winterslaapzak met mouwen, dubbelgeslagen deken en nog 1 losse deken. Ze heeft enkel glas en dat voel je heel erg goed.