Ha meiden, Misschien kan iemand me helpen. Dit weekend begon het, maar sinds vandaag is het echt heftig. Als volgt: Buikpijn vanaf ei Duizelingen Veel zweten 's nachts (vorige zw ook) Misselijk/vol gevoel na eten (tot uren daarna) Steviger en zachtere borsten denk ik Moeten huilen om niets (heb ik bijna nooit) Heel koud Grote vraag: is het niet nog veel te vroeg voor zulke symptomen?
NOPE echt niet! Ik testte 11 DPO al vet positief! Ik zou er vandaag of morgen even een testje tegenaan gooien! Succes!
Nee hoor, dat is niet te vroeg. Ff geeft aan, dat je vanaf dag 10 kunt proberen te testen. ik zou er eens een KV 2 voor 5 euro tegenaan gooien. Mocht ie nog negatief zijn, heb je er altijd nog eentje voor over een paar dagen Succes!
Bedankt voor de reactie allemaal! Ik kan me voorstellen dat een zw-test nu zou kunnen werken, maar wat ik eigenlijk bedoelde, is of mijn 'symptomen' wel echt symptomen zijn, omdat ik nog maar 10 dpo ben. Misschien is het toeval/beeld ik het me in/word ik ziek, zat ik te denken... Weet iemand of je heftige symtomen kunt hebben op 10 dpo, afgezien van of je dan al kunt testen?
ik lees mee!! vandaag ook voor mij 10dpo en heftige symptomen: * steken in onderbuik vanaf de eisprong, overdag wisselend aanwezig, dagelijks wel wat hele scherpe steken! * steken in borsten (nu 2 dagen niet meer maar wel erg gehad) * blauwe aders rond mn tepel * regelmatig duizelig * 's morgens wat vlagen van misselijkheid * heel koud ik heb een korte luteale fase, van 10 dagen. Dus vandaag zou eigenlijk ook mn NOD moeten zijn, maar wil nog afwachten tot 14 DPO voor de zekerheid. Ben ook wel bang dat het dadelijk toch niet zo blijkt te zijn!! Ben benieuwd!!
Gefeliciteerd Orwen!!!!!! ik wilde nog zeggen, dat ik al een aantal dagen me echt heel anders voelde en ook dacht dat ik zwanger was. Op 8 DPO testte ik ( logisch) negatief, op 13DPO waagde ik me er weer aan en had een knaltest. Het kán dus echt wel!
wat super orwen!! heb vanmorgen ook getest... negatief Als ik op 14 dpo nog niet ongesteld ben, dan test ik nog eens.... wie weet...
Bedankt meiden! @Miep84: Balen van de nega test... Maar idd misschien nog veel te vroeg. Blijf voor je duimen, hoor!