Net een beetje geschrokken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal26, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Net lag ik eventjes op de bank, en toen wilde mijn dochtertje bij mij gaan zitten.
    Ze klom op de bank alleen ze kwam heel hard op mijn buik terecht.
    Ik ben dus behoorlijk geschrokken, alleen nu is mijn vraag moet ik me nu zorgen gaan maken? Of zit het kindje goed genoeg beschermd?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

heb ik ook al voorgehad en ze stampt regelmatig in men buik (is nog net geen jaar beseft het dus niet ) en volgens de gyn zit het kleintje nog heel goed beschermt en kan het op dit termijn niet veel kwaad

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    nee meid de kleine zit goed beschermd hoor!!!!!!!!!!! ik heb hier 2 kereltjes die regelmatig met mij stoeien en ja dan zit mijn buik er ook valt wel mee!!!!

4. Me312

Me312 Actief lid

2 feb 2012
    272
    9
    18
    Genieten van de kids
    Velsen
    Ja vervelend en doet ook zeer maar de baby heeft er gelukkig geen last van! :)

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou super fijn om dit te lezen.
    Ik dacht het ook al, maar mijn man was behoorlijk geschrokken.
    Hij had nog net niet de verloskundige gebeld :)
    En hij vraagt nu om de minuut of ik nog pijn heb.

6. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ai dat is schrikken. Als je Reshus D neg. bent zou ik wel even bellen. Ik heb er een van drie rondlopen en toen ik 15 week zwanger was een trap in mn buik gehad tijdens het verschonen. Ik moest wel direct naar het ziekenhuis voor een echo en een anti D prik. Er was verder gelukkig niks aan de hand hoor en die prik was voor het geval dat.

Deel Deze Pagina