Bijna 40 en zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bonna, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonna

Bonna Actief lid

2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Goedemorgen,

Heel graag kom ik in contact met dames die ook bijna 40 zijn en een sterke kinderwens hebben. Ikzelf ben nu net gestart in het medische circuit. Ik heb nog geen kinderen (helaas). Wie is er ook rond de 40 en heeft en probeert nu al dan niet via het medische circuit zwanger te worden?

Graag hoor ik!

Groetjes,
    Bonna

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi Bonna,ik ben 38 en ook in het medische gedoetje. Maar ik ben wel een hopeloos geval. Hopelijk ben jij wel snel zwanger !

3. Bonna

Bonna Actief lid

2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Hallo Klaproos, ik zit nu in het Martini in Groningen en ik weet nog niet of ik iets mankeer. Morgen bloedprikken (dag 3 cyclus)en maandag 22/6 een echo (dag 8 cyclus). Het is allemaal zo nieuw voor mij. Ik zit echt nog in het begin. Twee weken geleden een eerste intake gehad samen met mijn vriend.

4. Bonna

Bonna Actief lid

2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Rot dat het bij jou al zo lang duurt Klaproos.

5. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Hoi! Ik ben 41 en nu ruim 17 weken zwanger van onze eerste (en laatste).
    ben zwanger geraakt via PESA-ICSI. Ben intotaal anderhalf jaar bezig geweest
    Succes.

6. Bonna

Bonna Actief lid

2 jun 2015
    137
    13
    18
    Secretaresse
    Groningen
    Dag EssieS, dat geeft mij weer hoop jouw berichtje. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voelde jij je in die anderhalf jaar? Ikzelf krijg binnenkort uitslag van het bloedonderzoek, de echo en het zaadonderzoek van mijn vriend. Dat vind ik heel spannend. Je weet maar nooit wat je te horen krijgt. Na twee jaar proberen, besloten we deze stap te zetten. Ik word al zenuwachtig als ik aan het gesprek denk dat er binnenkort gevoerd gaat worden. Straks is er toch iets mis met mij of mijn vriend. Hoewel mijn vriend een dochter van 9 heeft, kan er in die tijd toch iets veranderd zijn in de kwaliteit van zijn zaad.

Hoe ging jij ermee om op je werk? Ik zal vaker afwezig zijn en weet nog niet hoe e.e.a. te communiceren.

Deel Deze Pagina