zo.. even mijn frustratie kwijt. fortis bank is abn amro geworden!!!hartstikke fijn maar nu heb ik fijn een probleem... ik had eerder altijd een krediet van 100 euro. dat kon ik in de min, voor noodgevallen, een keer tanken als manlief dat vergeten was ofzo.. en dan vulde ik het later 's avonds thuis weer aan. nu hebben ze een rekening afgeschreven sta ff lekker 500 in de min. dat geld weer aangevuld thuis maar kan nu nog steeds niets. ga net boodschappen doen sta ik daar... maximum bereikt... ah wat was ik pissig!! en ik heb al een humeur van heb ik jou daar!! bank gebeld en gezegd dat dat niet de bedoeling is!! maar een duidelijk antwoord krijg ik niet. gelukkig had ik de pinpas van mijn vader bij me en heb de boodschappen daar even van betaald. dat stort ik straks terug als manlief thuis is met zijn pas want ik kan nog steeds niets!! gelukkig maakt mijn vader daar helemaal geen probleem van maar oh oh oh wat ben ik kwaad zo dat is eruit!!
Sinds abn en fortis fuseren hebben wij ook de ene na de andere problemen hoor! Tis gewoon kut, Niet op internetbankieren kunnen rekeningen die zomaar overgemaakt worden en als afdankertje sorry mevrouw foutje van de bank..
bij monopoly krijg je dan gelukkig nog geld toe.. Wat iritant zeg. hopenlijk is het snel weer normaal..
ja wij hebben dan een andere variant fusie. maar die klooien ook maar wat aan. en je doet er helemaal niks aan dat is nog het meest frustrerende.
precies meiden, ik zeg tegen die mevrouw, sorry maar we hebben ook een kind en zouden graag ook nog willen leven... wat krijg je te horen; ja hebben zoveel mensen foutje van de bank Nou en!!!! daar zit ik niet op te wachten hoor hopelijk is alles snel normaal
Ik moet zeggen heb al jaren abn. En nog geen problemen gehad. Als ik nu geld overmaak naar mn man is het er direct! Maarja het is wel mooi balen natuurlijk sta je daar!!
Ooooo wat klinkt dit me bekend in de oren !!! Ik word er ook hartstikke gek van ik moest wat overmaken nee hoor kan niet want de bank heeft 2 dagen in storing gestaan . Zei nog tegen me vriend bij de fortis was ik beter af dan bij de Abn Amro want daar had ik bijna nooit storing ! Zat nog te twijfelen of ik het ook zou plaatsen