Pfff dochters zelf haren geknipt

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Miron, 18 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heeeeeeeel herkenbaar. Hier hielp bij de oudste het volgende dreigement: de eerste de beste keer dat ze zelf de schaar zou hanteren, dan ging papa's tondeuse "er op".... en dan ook net zo kort als bij papa (bijna gemillimeterd)
    Helaas heeft de jongste van 6,5 vorige week alsnog de schaar ter hand genomen, een mooie scheve maar zeer korte pony

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Toen mijn zoon met 4 jaar zijn zusje en hemzelf had geknipt ben ik in janken uitgebarsten, Dat deed en doe ik echt nooit, sowieso al amper, maar met de kinderen erbij echt nooit. Maar ik ben me toen echt rot geschrokken. Zoon moest een tondeuse over zijn hoofd (dat vind ik zó lelijk, maar er was geen redden aan), en dochter was met ruim 2 jaar eindelijk zo ver dat ze een mini clipje in haar haar kon hebben, maar ook bij haar moest bijna alles er af, zo ver was het geknipt.
    Maar het is goed gekomen hoor, het is nu vooral een leuk verhaal op verjaardagen, en de kapper weet het nog steeds en vertelt aan iedereen die het maar wil horen dat ze 'toen toch wel heel erg kortgeknipte kinderen in haar stoel heeft gehad, zó erg had ze het nog niet eerder gezien' :D
    Dus het komt goed, maar ik weet wel hoe verschrikkelijk ik schrok toen ;)

Wenda vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina